25.2.2014

Päivän kostyymi

Tämä Monclerin takki on ollut ehdoton lempparini tänä talvena. Syksyllä olin muilla asioilla Stockalla, kun kävelin tämän ohi. Ei muuta, kuin U-käännös ja takin kanssa sovituskoppiin. Ja se oli sillä selvä. Takki on ihanan naisellinen, takana on rimpsut ja kaikki! Takki on lyhyt, ja tykkäänkin pitää aina pidempää neuletta sen kanssa, on jotenkin puetumpi ja lämpimämpi olo näin.






Kaulahuivi     Acne
Neule             Cos



Kengät     Diesel
Housut  By Malene Birger


8 kommenttia:

  1. Ihana toi takki!!!! Iiiiiiihana!!!!! Saara

    VastaaPoista
  2. joo takki on tyrmäävä ja niin on mallikin <3 ikävä sua -Ninni

    VastaaPoista
  3. Tosi kiva takki ja voi kääk, miten ihanat kengät!!! Aivan kuin mulle tehty :) No, ilmeisesti myös sulle, koska ne jalassasi ovat. Kuviasi katsellessa en voi olla ajattelematta, että oma otsis kasvaa ihan just nyt pois. Upea olet <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos ihana <3. Juu nää kengät oli ihan MUST HAVE. Olen meinaan kuolannut niitä Chloen nilkkureita, mutta niissä on niin mahtava hinta, että nämä ajavat kyllä ihan saman asian minulle.
      Mä olen aikoinani ollut otsatukallinen, mutta sitten kasvatin sen pois, koska mulla on sen verran ohut tukka, että se roikkui viitenä soirona otsan päällä. Iho siis paistoi läpi… Sulle sopii, mutta sopiipa sulle kyllä ihan kaikki!

      Poista
  4. Siis mitenkäs minä vasta löysin tämän blogisi?! Lisäänkin samantien lukulistalle :) Ihana tuo takki ja voi kuinka kaunis koti teillä onkaan!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos todella paljon!
      No, onhan tämä blogi vielä todella alkutekijöissään, kiva kun löysit! Ja tervetuloa lukijaksi, toivottavasti tykkäät jatkossakin.
      Mukavaa viikonloppua.

      Poista

Kiva kun kommentoit! Se ilahduttaa minua.