23.3.2014

Helmeä ja raitaa

Voiko olla suloisempaa kukkaa keväällä kotia koristamaan, kuin helmililja (helmihyasintti). Olen aika värirajoitteinen kukkien suhteen (muutenkin sisustuksen suhteen), ja näissäkin pidän enemmän valkoisesta, kuin lilasta väristä. Joskus käärin voipaperia muoviruukun ympärille, ja sidon juuttinarua ympärille. Nyt helmililja on pestävässä paperipussissa, joka on valmistettu 100% selluloosasta. Pussin voi pestä miedolla saippuavedellä.

Kevät ja kesä kun lähenee, niin käteni hakeutuvat vaatekaapissa kaiken raidallisen, sinivalkoisen ja merellisen vaatekappaleen luokse. Raitapaita on jo klassikko, jonka puen valkoisten farkkujen kanssa ja jalkoihin matalat loaferit. Kirkkaan punaista huulipunaa huuliin, ja tummansininen kultanappinen jakku päälle, ja hetken luulen jo olevani Ines de La Fressange, hetken ;). Tuon aristokraattisen pariisittaren tyyli on minun makuuni.












Panama-hattu on kevään uutta Zarasta. Ostolakosta huolimatta sain tämän ostaa, koska tämä on tavallaan "terveysvaikutteinen" tuote, ehkäisee auringonpistoksen. Ja se vasta on tärkeä ominaisuus!




4 kommenttia:

  1. Mäkin olen värirajoittunut, kukkienkin suhteen :)

    Hei, mä kokeilin kans tuota sun "terveysvaikutteinen" -keinoa, kun haaveilen yhdestä nojatuolista...ei mennyt miehelle läpi, vaikka mä kuinka selitin, että se on oikeesti selälle hyvä :D Mulla on tavallaan myös ostoslakko, mutta toisaalta, kun se tekee henkisesti niin hyvää välillä saada joku pikkuinen juttu. Esim. uudet kengät. Joten tavallaanhan shoppailu itsessään on terveysvaikutteista ;)

    Aurinkoista tiistaita!
    PS. Juu, kyllä mullakin alkaa Thaikkuruoat jo tökkimään, kun niitä on pian kuukauden syönyt (2 viikkoa reissussa ja kaks kotona). Pusseja on onneks vielä jäljellä pahan päivän varastoon. Tänä iltana on tuttua ja turvallista lihapataa. Nam!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ei noi miehet ihan kaikkea niele, se on hyvä vaan :).

      Juu, mun pitäisi vielä kokonaiset 9 kuukautta olla ostamatta yksiäkään kenkiä, laukkua, vaatteita tai hajuvettä… On se kiva, kun saa tuollaisesta pikkuostoksestakin kivan mielen. Yllättävän kivutonta ollut kolme kuukautta. Ja siis tervettä meininkiähän tää on, tekee hyvää jatkossakin (ei ehkä ihan vuoden taukoa tarvi).

      Onhan Thaikkuruoka järjettömän hyvää, mutta raja tulee jossain kohti vastaan!

      Mukavaa ja keväistä viikon jatkoa!

      Poista
  2. Kuvissani näkyy taustalla todella kaunis raitatapetti. Mitä mallistoa se on ?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos,

      Se on Sandbergin mallistosta.

      Poista

Kiva kun kommentoit! Se ilahduttaa minua.