11.3.2014

Kylppärin "remontti"

Heittomerkit kohdalla remontti, koska maalaan vain yhden tason, siis HION ja maalaan. Se on kuulkaas iso asia minulle. Olen katsellut ihan tarpeeksi kauan tuota ****** ruskeaa pöytätasoa, joten maalaan sen yllätys yllätys (rumpujen pärinää) valkoiseksi!

Thaimaasta käsin laitoin miehelleni tekstiviestin: "Huomenta rakkaani, voisitko käydä ostamassa minulle laikan, naistenpäivän kunniaksi, hion kylppärin tason." Kyllä meitä kollegan kanssa nauratti, että mitä mies mahtaa ajatella, tuskin edes tietää sanavarastooni kuuluvan laikan ;). Järjen äänihän sieltä kuitenkin vastasi, että mitä sitä turhaan laikkaa ostaa nurkkiin pyörimään, kun homma hoituu hiontapaperillakin. Asia selvä.

Tänään on siis projektina tuon pöydän hionta ja maalaus. Jotain Luja-maalia siihen kait sitten tulee, menen haastattelemaan hiomisen jälkeen rautakaupan myyjiä.












Näkymä ikkunasta terassin lasitetulle osuudelle. Kylppärin yhteydessä on sauna, joten tänne on mukava mennä saunan jälkeen vilvoittelemaan. 




2 kommenttia:

  1. NOH, millainen tasosta tuli. Mulla laikka omasta takaa ja aijon maalata ruokapöydän kiiltäväksi vitivalkoiseksi. Laita tipsit tuleen, kuinka onnistui! Saara

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Juu laitan blogipostauksen, kun taso on valmis. Sen voin kertoa, että ei menny niinku Strömsössä, tänä aamuna oltiin lähtötilanteessa, vaikka eilen hion kuin viimeistä päivää… Niinkin voi tapahtua ;)

      Poista

Kiva kun kommentoit! Se ilahduttaa minua.