17.4.2014

Hopee ei oo häpee

Olen aina pitänyt hopeakoruista (ja valkokullasta). Niissä on jotain puhdasta ja raikasta. Minun ensimmäinen koru, kastepäivänä saatu kaulakorukin on valkokultaa. Siitä se sitten lähti, korumania, mitä enemmän helisee ranteissa ja kaulassa, sen parempi. Kuka sanoikaan "less is more"… En tiedä, kun en välitä :).







Tässä ovat minun lempikoruni, korut jotka sujautan joka aamu ranteisiini ja kaulaani. Lisäksi vielä kello ja sormukset, ja "harakka" on valmis. Tykkään kovasti noista Thomas Sabon (helat, maskotit, keräilykorut). Niissähän on kiinnitysmekanismina pieni lukko, mutta käyn aina kultasepänliikkeessä juotattamassa ne kiinni tuohon rannekoruun. Alkuaikoina, kun en niin tehnyt, niin saattoivat helposti irrota tarttuessaan johonkin.








2 kommenttia:

  1. Ihania koruja. Minäkin olen hopeakorujen ja valkokullan ystävä.
    Airi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos <3. Kyllä helyt ja vitkuttimet ovat ihania!

      Poista

Kiva kun kommentoit! Se ilahduttaa minua.