21.5.2014

Lasikuistin uusi matto

Kyllä meitä on hellitty ihanilla ilmoilla, se on kesä nyt, ja koko kesä vielä edessä! Minulla on sopivasti ollut vapaapäiviä juuri alkuviikosta, ja olen saanut nauttia olostani kuistilla. Sisällä ei juuri tule oltua, olohuone, keittiö ja ruokailutila ovat tuossa ulkosalla.

Aikoinaan, vuosia sitten, kun kuisti valmistui ostin lasikuistille väliaikaiseksi matoksi sellaisen kaislamaton, ja siihen se sitten jäi.. Kunnes keväällä tilasin Bedmilistä uuden maton pöydän ja tuolien alle. Kauniin vaalean, jossa vähän harmaata. Sopii hyvin noihin TineK tyynyihin.
















6 kommenttia:

  1. Kaunis matto ja kerrassaan kyllä kaunis tuo koko kuisti <3
    Tuo edellisen postauksen rottinkikeinutuoli sopis meille möksälle kuin nenä päähän...tai kaksi tuollaista. Täytyykin esittää miehelle mun idea. Sillä hän on se, joka ne roudais sinne saareen veneellä :)

    Aurinkoista keskiviikkoa! Ihanaa, kun saatiin kesäkelit :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos ihana Maria <3
      Mä olen tullut nyt siihen tulokseen, että saa modernimman sisustuksen haaveet jäädä. Saa odottaa kivitaloa tai jotain muuta, mutta tän talon luonteeseen kuuluu runsaus ;).
      Juu hei, teille sopisi todella hyvin nuo keinut myös, ja YES, kaksi kappaletta! Sasu's playhouse on merkki.
      Tänään on ollut täälläpäin sateista ja koleaa, mutta loppuviikko taas hellettä, JEEEE! Sadekin ihan kiva välillä, tuoksu on huumaava sateen jälkeen.

      Ihanaa loppuviikkoa!

      Poista
  2. On kyllä hieno matto. Sulla on silmää kauneudelle; niin sisustamisessa, pukeutumisessa kuin ruoanlaitossa ja kattauksessakin. Airi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Airi :)
      Siellä toinen visualisti.. Kauniit asiat ympärillä tekee hyvää.

      Poista
  3. Ihana matto kerrassaan! Saako kastua? Mietin, sopisko meidänkin terdelle? Tää mun koti on jäänyt viel vaiheeseen. Koska sä tuut Reetta sisustaan tän loppuun...? T. Saara

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Saara,
      Ei varmaankaan saa kastua, on puuvillaa.. Mutta niitähän on vaikka mitä kivoja mattoja, jotka saa kastua!
      Heh, sä osaat niin hyvin sisustaa, että mä tulen vain nauttimaan teidän ihanasta terdestä.

      Poista

Kiva kun kommentoit! Se ilahduttaa minua.