5.5.2014

Laukun sisältö

Muistan, kun yhteen aikaan (vuosia sitten) naistenlehdissä oli aina esittelyssä jonkun julkimon käsilaukun sisältö. Minua kiinnosti aina suuresti, mitä kukakin kantaa mukanaan, mitä laukunpohjalla kannetaan.
No, minä en ole julkkis, enkä tiedä kiinnostaako ketään, mitä kannan laukussani, mutta tässäpä ne nyt on esiteltynä. Minä meinaan aina mietin silloin niitä lehtiä lukiessani, että mitä minä laittaisin tuohon kuvaan laukkuni sisällöstä. Nyt minulla on siihen mahdollisuus, oman elämäni sankari. Bloggaajana voin "tehdä ihan mitä vaan".
S'il vous plait, laukkuni pohjalla:




Guccin lompakko, By Malene Birgerin kilpikonna-kolikkopussi, kotiavaimet, autonavaimet, puuteri, huulikiillot ja purukumia. Kännykkä myös.





Kilpikonna maha auki, parkkikolikot hyvässä säilössä.




<3
Mukavaa viikon alkua kaikille!




2 kommenttia:

  1. Minusta on kiva lukea ihan tavallisista ihmisitä näitä juttuja. Ennemmin kuin julkkiksista :)

    VastaaPoista

Kiva kun kommentoit! Se ilahduttaa minua.