27.5.2014

Päivän kostyymi

Että tällaiset kelit sitten vaihteeksi…
Melkein tarvisi olla sormikkaat tänään, eilen vielä hikoilin tuossa pihalla. No, onpahan hyvä syy laittaa jalkaan uudet kengät! Olen kevään aikana ihaillut ilmeisesti ääneen tällaisia "vansseja", koska Mr. V osti yllätykseksi minulle nämä (minulla kun on se ostolakko, joka on muuten alkanut kiristellä hermojani…). No itsepä haastoin itseni siihen ostolakkoon, ilman mitään suurempaa syytä, nyt sitten testataan luonteen lujuutta ;).

Nämä ovat kyllä täydellisen hyvät jalkaan, ja juurikin sellaiset mistä olen unelmoinut.





neuletakki Cos
silkkipaita Tiger of Sweden
huivi By Malene Birger
laukku Mulberry
housut Tiger of Sweden
vanssit Tiger of Sweden










<3


2 kommenttia:

  1. Oi miten upea taas olet! Ehdotankin sulle että alkaisit aikuismalliksi, sussa on malliainesta. Ja tyylitajua. Ja sulle sopii vaatteet kuin vaatteet. Tyyliltäsi olet kuitenkin klassinen pukeutuja. Ihana Reetta.
    Airi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi herttinen sentään Airi, kuinka kauniisti taas sanoit, Kiitos!
      Teinhän minä 15 vuotta ja 15 kiloa sitten mallinhommia, ja tekisin mielelläni vieläkin jos normaalipaino sallittaisiin niissä piireissä. Mutta laihduttamaan en suostu, sillä pidän itsestäni juuri tämän kokoisena.
      Tosin en tiedä sallitaanko aikuismallien olla painoltaan normaaleja, ehkä.

      Poista

Kiva kun kommentoit! Se ilahduttaa minua.