13.7.2014

Mansikkamargarita

Minulla on ollut perinteenä pitää joka heinäkuu mansikkamargarita-juhlat ystävilleni. Perinne siitä muodostui jo ensimmäisellä kerralla kuusi vuotta sitten ;). Olen pitänyt kokoonpanon samana, vaikka haluaisin kutsua kaikki ystäväni juhliin, niin silloin tarvittaisiin 20 tuolia lisää. Eli joku roti täytyy pitää, niin olen ajatellut niin, että samalla ryhmällä mennään. Eilen luonani oli 9 ihanaa naista.

 Ihan alkuun toivotin ystävät tervetulleeksi, ja kohotettiin rosekuoharimaljat. Alkuruoaksi tein gazpacho keiton ja focacciaa. Pääruoaksi nyhtöpossupurilaisia (suolaa ja hunajaa blogin ohjeen mukaan), uunilohkoperunoita ja itsetehtyä sitruunamajoneesia. Jälkiruoaksi mansikkamargaritaa, monta lasillista per nenä. Ja lopuksi kahvit ja konjakit.

 Ruokakuvia minulla ei ole, muutenkin oli niin paljon hulinaa ja höpinää etten muistanut lainkaan kuvata. Bileet olivat erityisen ihanat, monta kertaa havahduin ajattelemaan, kuinka kiitollinen olen näistä ihmisistä ympärilläni.

 Juhlat jatkuivat läpi yön, eikä kenelläkään ollut hinkua yöelämään, mikä sen ihanampaa kuin istua ulkosalla ilman kiirettä, nauttia ison pöydän ääressä kesäyöstä ja ystävistä. Kotona.












<3






8 kommenttia:

  1. Kuulostaa täydellisiltä bileiltä. Nuo margaritat näyttää niin ihanilta. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos, oli kyllä ihan täydellistä viettää aikaa ihanien ihmisten kanssa! Ja margaritat maistuivat :)

      Poista
  2. Kivat kuvat, mahtavat tarjoilut ja upeat juhlat!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos <3
      Oli kyllä huippukivaa!!

      Poista
  3. Oih, minkä näköiset juhlat! :)) Ihana kesä <3

    VastaaPoista
  4. Mahtava tunnelma välittyy kuvista. Super!
    Airi

    VastaaPoista

Kiva kun kommentoit! Se ilahduttaa minua.