8.7.2014

Pakkailut

Ammattini puolesta minun pitäisi olla mestaripakkaaja, mutta ei… Jokainen kerta, kun lähden reissuun, niin minulla on aivan liikaa vaatteita, kenkiä ja kosmetiikkaa mukana. Ainakin puolet tulee koskemattomana takaisin. Varsinkin jos lähden/lähdemme autolla jonnekin, niin tavaratila on täynnä minun kasseja, koska autoonhan on helppo pakata ihan sikana, ei ylikiloja, ei maksuja, ei turhaa kanniskelua, koska osa tavaroista voi olla autossa, ikäänkuin "varastossa".
 Ja olen tavallaan turvassa lentotavaroiden ylikilojen kanssa, koska vilauttamalla ID-korttia voi päästä pinteestä. Siis voi…  Mutta rehellisyyden nimissä, minulla on vain muutaman kerran ollut ylikiloja lento/käsimatkatavaroissa, enkä todellakaan oleta että aina tuo kortti pelastaisi! Sillä se ei ole tuon kortin tarkoitus. Joskus se vain saattaa helpottaa asioita.
 Tällä kertaa pakkasin saarireissulle hyvin maltillisesti vaatteita ym. tavaraa. Ja todennäköisesti olen bikineissä kaikki päivät, ja kun syödään, niin heitän jonkun kesämekon päälle. Ja paljain varpain kuljen saaressa kokoajan. Eli näistäkin tulee todennäköisesti suurin osa koskemattomana takaisin.





Jotain harmaata ja lämmintä.



Jotain valkoista.



Jotain sinivalkoista.



Jotain lämmintä.









7 kommenttia:

  1. On se kumma miten sitä pakkaakin aina aivan liikaa tavaraa mukaan :))! hih! Kivaa reissua.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niin... ei sitä kait ikinä opi.
      Kiitos <3

      Poista
  2. Mä olen kuuluisa siitä, että työreissuillakin mulla on aina joukon suurin matkalaukku....tosin kanssareissaajat on suurimmaksi osaksi miehiä, joten hehän eivät asiasta mitään ymmärrä ;D Mun mielestä on vaan hyvä, että on niitä vaihtoehtoja... eihän sitä mitenkään voi vielä kotona tietää, mikä fiilis on just huomenna... hih.
    Ja ah, mikä nautinko onkaan hotellinhuoneen kylpääriin levittää koko kosmetiikka-arsenaali (ja seuraavana aamuna korjata kaikki pois, niinpä). sitäpaitsi jo hiusputeleista tulee yks kassillinen!
    On sulla tietysti kohtuumukavasti tavaraa, jos olette yhden-kaksi yötä, mutta esim. viikoksi noi näyttää oikein passelilta varustukselta ;D

    VastaaPoista
  3. No mulla on just toi sama, että ei voi tietää mihin haluaakin sitten pukeutua, kun on reissussa! Ah, niin tyttömäistä ;)
    Ja kosmetiikka on asia erikseen: on seerumia ja on päivä- ja yövoidetta. On hiustuotteita ja kropalle kuivaöljyt ja rasvat! Ja hajuvesiä ainakin kaksi..
    Kiitos kommentistasi, I feel you :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ja ollaan siis pari yötä tällä kertaa ;)

      Poista
  4. Hei, ihana blogi sinulla! Pidän todella paljon tyylistäsi ja kodistasi! Tulen pian uudelleen kyläilemään! Helteisiä päiviä toivottelee Laura

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos ihana :)
      Lämpimästi tervetuloa toistekin!

      Nyt on kelit kohdillaan, toivotaan että jatkuu..

      Poista

Kiva kun kommentoit! Se ilahduttaa minua.