27.8.2014

Päivän kostyymi

Taas mennään neuletakki linjalla, ja harmaalla sellaisella. Tykkään kovasti vaaleanharmaan ja valkoisen yhdistelmästä, ihanan raikas. Sateella vältän valkoisia farkkuja, minulla kun on taipumus kävellä jollain ihmeellisellä tavalla, että kurapisaroita on melkein pebassa asti…




neuletakki Cos
huivi By Malene Birger
farkut LiuJo
laukku By Malene Birger
kengät Gant






Tämä COSin neuletakki taitaa olla heidän "klassikko", sillä joka syksy sitä on saatavilla eri väreissä. Tykkään tästä mallista älyttömän paljon, on ihanan väljä ja materiaali on 100% villa. Minulla löytyy tätä samaa mallia ainakin neljässä värissä.



10 kommenttia:

  1. Sulla on kyllä ihania vaatteita ja hyvä maku. Mä kyllä kanssa rakastan samanlaista tyyliä. Airi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Airi <3
      Rakkaudesta vaatteisiin ;)
      Ihana tyyli on sinullakin!

      Poista
  2. Ihana asu ja raikas. Voi kun osaisi käyttää valkoisia housuja :))!!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos <3
      Sen kun vain kokeilet, vaikka sitten ensi keväänä :)

      Poista
  3. Ihana asu ! Vaaleista väreistä huolimatta syksyinen. Kiitos tosta villatakki vinkistä, täytyykin katsastaa Cos. Minulla on muuten ihan sama ongelma tuon kuran kanssa siksi joudun aina miettimään mitkä housut haluan kurata sateella :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Sara :)
      Cos:lla on kyllä niin kivoja vaatteita, tykkään että neuleet (kaikki vaatteet) ovat 100% luonnonmateriaalia, akryylistä saan henkistä ihottumaa ;)
      Olen tehnyt empiiristä tutkimusta takareisikurapisaroista, joillakin niitä ei ole ollenkaan… Heitän varmaan kantapäätä voimakkaasti jotenkin yläviistoon!!!

      Poista
  4. Ihanan raikas yhdistelmä tuo valkoinen ja harmaa. Myös valkoisen ja tummansinisen yhdistelmä on raikas ja aina varma valinta. Minulla on sama ongelma kuin tuolla ylemmässä kommentissa; en osaa pitää valkoisia housuja. Omistan yhdet valkoiset farkut, enkä ole niitä yhtään kertaa pitänyt. Ehkä nyt kokeilen harmaan yläosan kanssa ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos kommentista :)
      Juu ehdoton suosikkiyhdistelmäni on tummansininen ja valkoinen, sekä raidat!!!
      Nyt sitten vain kokeiluun valkoiset farkut, ehdottomasti :)

      Poista
  5. Kaunis kokonaisuus. Kivasti yhdistelty ja toimiva asukokonaisuus.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos, viihdyn kyllä tässä kostyymissä.
      Nämä farkutkin on ihan mun lempparit, siis malliltaankin, mutten ole samaa mallia löytänyt farkun sinisessä.

      Poista

Kiva kun kommentoit! Se ilahduttaa minua.