10.9.2014

Cafe Kokkoa ja kaupungilla heilumista

Tänään näin ystävääni, ja kävimme paljon kehutussa kahvilassa Cafe Kokko. Kahvi oli erittäin hyvää, ja raakakakut myös! Otimme kahteen pekkaan kolme eri kakkua, että saatiin maistella eri makuja, hyviä olivat ihan kaikki. Suorastaan erinomaisia.

 Sitten kävimme kiusaamassa minua eri vaatekauppojen houkutuksilla, nyt juuri tänään olisin löytänyt vaikka mitä ihanaa, juuri sellaisia vaatteita, mitä olen mukamas aina etsinyt ;). Ei vaan, tiesin kyllä, että tämä syksy on vaikeinta aikaa ostolakkolaiselle. Niin ihania vaatteita kaupat pullollaan, ystäväni löysi COSilta ihanan neuleen.







Tämä neule on By Malene Birgerin, takaosa on nuden väristä silkkiä, ja sen päällä on erillinen musta pitsiosa.










6 kommenttia:

  1. Ihana ja niin mun mieleen tuo asusi kenkiä myöten :) Aika herkullisen näköisiä nuo leivonnaiset . . .nams !

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos <3
      Ja ihanan makuisia olivat leivonnaiset!

      Poista
  2. Puolukkahulluna (you know) kiinnostaa tuo puolukkakakku. Oliko siinä kinuskia ja miten tuo valkoinen täyte oli maustettu? On nimittäin tuota puolukkaa kohta pakastin puolillaan (ja metsässä vielä lisää) ja kaikki uudet ideat puolukan suhteen kiinnostaa...
    t. Riikka

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Taisi olla valkosuklaatäyte, ja ihan kuin olisi kanelia ollut vähän… Mä olen tehnyt puolukkarahkaa paljon lähiaikoina, siis kermavaahdolla! tottakai.

      Poista
  3. Ihana asu ja nuo kengät<3, so style! Nostan hattua tuolle sinun ostolakolle.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos <3
      Juu kyllä tässä on koeteltu, varsinkin nyt syksyn muodin kanssa… Melkein lensi pyyhe kehään ;)

      Poista

Kiva kun kommentoit! Se ilahduttaa minua.