22.9.2014

Diesel skinzee

Kyllä tuo Mr. V on ajattelevainen. Olimme eilen ostoksilla (hänelle muutamat farkut), ja hän tuumasi, että koska olen ollut niin hyvä ostolakkolainen, niin hän haluaa antaa palkinnon. Hän halusi ostaa minullekin farkut! En laittanut hanttiin ;)

 Minulla ei ole ollut kunnollisia mustia farkkuja, vaan aina ne ovat lökähtäneet tai väri haalistunut. Olen kuullut pelkkää hyvää tästä Dieselin skinzee mallista, ja juurikin tästä mustasta pesusta. Ei pitäisi tulla mitään polvipusseja ja värinkin pitäisi pysyä, ottaen huomioon oikeilla aineilla pesemisen, ja oikealla tavalla pesemisen. Ja farkuthan kuulemma raikastuvat pakastimessa, eli jos ei näkyviä tahroja ole, mutta farkut tarvitsevat raikastusta, niin muovipussiin ja pakastimeen yön yli!






farkut Diesel
neule Acne studios
huivi By Malene Birger
kengät Diesel





paita Sand
jakku Tiger of Sweden
kengät Unisa




neule Cos
huivi Louis Vuitton
kengät Nilson




Ja mikä tärkeintä, farkut ovat aivan ihanat päällä, napakat ja silti joustavat. Ja vyötärö on tarpeeksi korkea, ei ole vaaraa rekkamiehen hymystä. Sellaisia farkkuja olen kyllä jo vältellyt vuosia, missä tuo vaara on…






8 kommenttia:

  1. Nuo farkut on unelmat ja toimivat, itseltäni löytyy juuri nuo samaiset! Ja pakastin todellakin freesaa farkut ilman pesua, huippu vinkki jonka olen farkkumyyjältä aikoinaan saanut :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. On kyllä ihan unelma farkut!
      Ja mä olen lukenut tuon pakastusvinkin joskus aikoinaan jonkun (en muista kenen) blogista :)

      Poista
  2. Oooh, mitkä kengät! ME LIKE <3 <3 Aivan ihania asukokonaisuuksia <3. Mä tarviin niiin apua mun tyyliin!!!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos <3
      Sulla on ihan varmasti kiva tyyli!

      Poista
  3. Ihania kokinaisuuksia!
    Hei mitä sabot noiden housujen mitoituksesta? Tai mistä niitä kätevimmin esim Hesasta saisi ostettua!? No, löytyy varmaan täältä kotikonnuilta Turustakin kyllä...
    oih ja tuo LV leopardihuivi, grrrauhhh...love it!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos Mapsi,
      Mulla on vaatekoko yleensä 38, joissakin 40. Ja tuumakoko farkuissa vyötärö 29". Ja niin on näissäkin, eli "normimitoitus".
      Ainakin Stockmannilta löytyy ja Dieselin omasta liikkeestä, varmasti myös Sokokselta! Eli Turusta löydät kyllä myös omasi!
      Mä niin rakastan myös tuota LVn huivia <3.

      Poista
    2. ♥♥♥Ihanat farkut ja mulla myös käytössä pakastusmenetelmä♥♥♥Saara

      Poista
    3. Kiitos <3, on kyllä makeet farkut!
      Pakastaminen raikastaa hyvin myös villaneuleet.

      Poista

Kiva kun kommentoit! Se ilahduttaa minua.