6.9.2014

Ylhäinen yksinäisyys

Tänään, kun tulin alkuillasta lennolta, niin kipaisin suihkun kautta nopeasti kauppaan hakemaan herkkuja. Mies on reissussa, joten saan olla ylhäisessä yksinäisyydessä kotona. Ostin juustoja. Ja tein älyhyviä karamellisoituja pippuriananaksia juustojen kylkeen. Reseptin olen löytänyt ihanasta blogista suolaa ja hunajaa, tosin näihin en laittanut vaniljaa, niinkuin alkuperäisessä ohjeessa.

 Tuore ananas pilkotaan, kuivalle pannulle laitetaan runsaasti ruokosokeria, ja kun se on sulanut ja kuplii hieman, niin heitetään ananakset pannulle. Kun ananakset ovat karamellisoituneet, niin iso nokare voita vielä, ja annetaan kuohahtaa. Sitten pippurimyllystä pippuria päälle! On ihan älyttömän hyvää esim. briejuuston kanssa. Tai jäätelön, tai jogurtin kanssa, niinkuin alkuperäisessä ohjeessa.

 Nautin välillä ihan suunnattomasti omista "yksinäisistä" koti-illoista. Herkkuja, lasi viiniä, hyviä lehtiä ja televisio. Ehkä vielä sauna ja hemmotteluhoitoja, sitten pyjama päälle ja puhtaisiin lakanoihin X-asentoon. Kyllä, olen armoton nautiskelija, hedonisti, niinkuin ystäväni minua kutsuu.








Ihanaa lauantai-iltaa teille myös <3






6 kommenttia:

  1. Tämä olisi melkein voinut olla minun postaus. Niin paljon samaa olisi minun illassa, jos olisin yksin :) Monesti muutenkin, kun neitikäinen menee nukkumaan jo 20.30 niin hemmottelen itseäni. Eilen tein jalkahoidon saunan jälkeen :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niin ihanaa, kun on välillä käydä hoitolassa hoidoissa, niin on kyllä todella rentouttavaa tehdä itsekin niitä :)

      Poista
  2. Toi hillo on mun lempparia <3 Kuulosti kivalta illallata. Itsekin olin eilen illalla melkein yksin kun lapsista vain yksi ( se hiljaisin ) oli kotona kanssani ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joskus, kun jaksan, niin teen itse viikunahilloa. Ai ai, se vasta hyvää onkin. Tämä on kyllä myös tosi hyvää!
      Oli kyllä ihana ilta, yöllä tosin pelotti, kun näin painajaista ja heräsin. Silloin puutalon pieni nitinä ja natina saa ihokarvat pystyyn. Hassua miten sitä voikaan pelätä niin paljon, aikuinen ihminen :)

      Poista
  3. Nams!!! Nautinnollisia hetkiä <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kyllä, todella rentouttava ilta oli.

      Poista

Kiva kun kommentoit! Se ilahduttaa minua.