10.10.2014

Instagram viikko

Te, jotka ette ole Instagramissa, näette tässä viikon kuvia minun Instagramista. Jos et vielä seuraa minua siellä, niin olen nimellä valkoisentalonreetta Instagramissa. Tervetuloa seuraamaan. Oletteko te instassa, millä nimellä, niin voin seurata takaisin!




aamulla 05, töihin.



viikonloppuna Tampereella, hotelli Tammer.



#fwis (from where i stand)
tämän termin kuulin Saralta muutama viikko sitten.
Tärkeää knoppitietoa instagramin saloihin ;)



Tampereella tuli juhlittua, päätä särki sunnuntaina.



tämä auttaa.



#fwis




Vivo's Deli Iso-Roba, älyhyvää ruokaa!



iltapäivälatte.



paras lakujäätelö, mitä on. Odotan kolmen kaverin lakumakua…



vaatekaapin siivousta.



puolukkarahka.



tunnelmaa kotona.



#fwis



selfie tottakai.



iltalukemista.



<3



syksyselfie tottakai.



amen.



Oikein ihanaa ja rentouttavaa perjantaita!




6 kommenttia:

  1. Kiva kuvaviikko :) Oikein mukavaa viikonloppua!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos, kiva viikko olikin, vaikka ihmeellinen "puolikuntoisuus" vaivaa edelleen. En ole kipeä, mutta tavallaan olen, ärsyttävää… ;)

      Ihanaa viikonloppua!

      Poista
  2. Hyvää viikonloppua🍷 Saara

    VastaaPoista
  3. Amen... mullakin tuo Glorian ruoka ja viini jota nyt menen sänkyyn lukemaan. Ihana viikko sulla. Hyvää yötä. Airi. Ai niin taidankin ottaa tuota jäätelöä, nam.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Glorian ruoka ja viini on mun ruokaraamattu, rakastan sitä lehteä!!!

      Poista

Kiva kun kommentoit! Se ilahduttaa minua.