11.10.2014

Kotikutoinen

Siskoni on erittäin taitava käsitöissä, piirtämisessä ja maalaamisessa. Minä en. Niinpä olen teettänyt hänellä muutaman neuleen, tämä neule on muutaman vuoden takaa (jonkun käsityölehden ohjeen mukaan). Harmaa on näköjään jokavuotinen lempivärini, mutta kun se vaan on niin kaunis väri!

 Kaulahuivi on ainoa, mitä osaan kutoa, ja siinäkin tulee ongelmia sen "lopetusrivin" kanssa. Siinä vaiheessa tarvitsen apua puhelimen välityksellä siskoltani, varsinainen auttava puhelin -tukipalvelu.








Tämä on niin kaunis harmaa neule, ja erityisen rakas, koska on siskoni "käsialaa".
Ja nämä farkut ovat minun ikuisuus suosikit, Marlboro Classics.




Ja huivi "the" Acne Canada.





8 kommenttia:

  1. Ei voi olla totta!
    Just tänään muistelin tuota neuletta ja ajattelin jos itsellenikin tekisin vähän samanlaisen...
    Tuo neule näyttää jotenkin paremmalta kuin muistinkaan, selvä merkki universumilta! Lankakin oli muistaakseni jotenkin ihanan pehmeä ja kevyt. Ja joo, neuvontapalvelu päivystää koko ajan. Minä voisin ruveta kyselemään ruuanlaitosta ja leivonnasta sinulta. Ja sisustamisesta. Ja pukeutumisesta
    <3 Riikka systeri

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Heh, todellinen merkki universumilta!
      Ihanan pehmeä ja lämmin on, eli hyvä lanka ollut kyseessä. Mulla syyhyäis sormet hirvittävästi neulomaan, ehkä voisin kokeilla sellaista tuubihuivia. Tulen sinun konsultaation sen aloituksen suhteen :)
      <3

      Poista
  2. OI, siskosi on tosi taitava! Ihanaa kun taas kaupoissakin neuleet ovat käsintehdyn näköisiä, muhkeita, rentoja, pehmeitä, eikä hihoja ole tarvinnut sovitella kappaleisiin millimetrimitan kanssa :)
    Mä rakastan kutomista, se on tosi rentouttavaa. Mun ainoa pahe on se, että kun uutta insipistä pukkaa päälle, liian usein se edellinen työ jää vähän kesken (no, joskus aika paljonkin). Nyt olen vähän yrittänyt tänä syksynä tsempata itseni tekemään neuleet ihan valmiiksi saakka, ennenkuin annan itselleni luvan aloittaa uutta. Nyt on menossa tän syksyn kolmas työ, burgundinpunainen mohairneule, ai että tykkään väristä! Sen jälkeen harmaa pitkä neuletakki Kalastajan Vaimon ohjeilla...jajajaja.... sit ehkä jotain norjalaistyyppistä neuletta :) Oi ihana syksy!!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No huh, sinäpä vasta neuloja olet! Ihana taito.
      Minä kun olen vielä sellainen neulehullu, niin olisi kiva osata tehdä, siskolla kun on paljon muutakin tekemistä, kuin toimia minun hovineulojanani (iso perhe ja koira).
      Kalastajan Vaimon neuleet ovat ihania!

      Poista
  3. Ihana neule. Ja ihanat noi sun hiukset. Airi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Neule on kyllä niin ihana <3
      Kiitos, hiukset vain jäivät ehkä hiven liian pitkiksi, mutta äkkiäkös asia korjaantuu!

      Poista
  4. Upea neule <3 Väri sopii sinulle täydellisesti.

    Suloista sunnuntaita !

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos ja kiitos <3

      Ihanaa sunnuntaita sinullekin!

      Poista

Kiva kun kommentoit! Se ilahduttaa minua.