8.10.2014

Ostaisin

Tässä takissa on mielestäni kaikki elementit, joita takilta tänä syksynä (ja tulevina) toivoo. Ihanan väljä, sopiva pituus ja pehmoisen tuntuinen, värikin on kaunis ikuisen mustan tilalle. Vaikkei minulla ole mustaa vastaan yhtään mitään.
 Ja nämä kengät, juuri sopivat kaupungilla käppäilyyn. Nahkahanskoja olenkin jo pitänyt muutamina päivinä, minulla on palelevaiset sormet.




takki By Malene Birger




kengät Tiger of Sweden


hanskat Super Trash




Ostatteko te arvokkaampia nahkahanskoja, vai oletteko kovia hukkaamaan niitä, ja ostatte sitten edullisempia villaisia? Aikuisiällä en ole hukannut yksiäkään (puun koputus), mutta lapsena sormikkaita taisi hukkua yksi jos toinenkin pari…





4 kommenttia:

  1. Tälläkin hetkellä yhdet nahkahanskat hukassa, ainainen ongelma. Kauniit kengät ja takki. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No niinpä tietysti, kyllä ne vaan tuppaa hukkumaan näköjään… <3

      Poista
  2. Mä olen niin monta kertaa pelännyt, et hukkaan kalliit nahkahanskat!... mut sama pätee kuin aurinkolaseissa; kun ostaa tarpeeksi kalliit, niistä pitää hyvää huolta, eikä huku😃 saara

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tuo on kyllä totta, yksiäkään aurinkolaseja en ole hukannut, enkä näitä nahkahanskojakaan. Kait sitä tosiaan pitää ihan erilailla huolta vähän tyyriimmistä.

      Poista

Kiva kun kommentoit! Se ilahduttaa minua.