14.10.2014

Villatakissa

Tähän asti olen ihan hyvin tarjennut villatakissa ulkona, mutta kohta lämpöasteet ovat sitä luokkaa, että takkia tarvitaan. Minua pyydettiin muuten tekemään postaus talvitakeistani, täytynee pian tehdä!

Yhtenä aamuna, kun ajelin 07 aikaan aamulla lentokentältä kotiinpäin, hämmästelin taas eroa kesäaamuihin , jolloin tuohon aikaan jo aurinko "porotti" täysillä. Nyt oli pilkkopimeää. Kohta kannetaan pihakalusteetkin varastoon talvelta suojaan, haikeaa. Ja haravointihommatkin odottaa, blääh, siitä en ihan älyttömästi tykkää… Mutta menee se, raivolla.






villatakki Acne Studios 
farkut Diesel
kengät Diesel
paita By Malene Birger
huivi Samuji















4 kommenttia:

  1. Kaunis ja tyylikäs villatakki. Itse olen käyttänyt nyt lähinnä nahkatakkeja - pitävät tuulta ja kosteutta. Minä olen sellainen vilukissa, että en pelkällä villatakilla tarkenisi ollenkaan.
    Ja pihat - sekä kotona että farmilla - odottavat, että joku haravoisi;)
    Kivaa syksyn jatkoa!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Minulla jotenkin vaihtelee tuo viluisuus, joskus saatan olla talvella sisätiloissakin umpijäässä, sitten taas toisaalta tarkenen tällätavalla villatakissa… Termostaattivika ;)

      Joku saisi kyllä tulla meillekin haravoimaan,
      Ihanaa syksyä sinullekin!

      Poista
  2. Aamulla jotenkin kaipaan vähän tuhdimpaa takkia, kuin pelkkää villatakkia, mutta päivällä tarkenee aika hyvin villatakissa. Lieneekö sitä vähän uninen ja viluinen aamuisin, vaikka autolla töihin meneekin :)

    Niin, syksy, lehtiä, märkää ja pimeää. Näin minäkin tuossa sunnuntaipäivänä surin tytölleni, 13v. Hän sanoi, että äiti, syksyhän on luonnon kauneinta aikaa, kun luoto on niin täynnä värejä, katso nyt! Nii-in. Pitäisi osata nähdä ne asiat lapsen silmin, luontohan on nyt kaunis, keltaista, oranssia, punaista ja vielä vihreääkin! Mutta itse ainakin näen vain ne haravaoimattomat lehdet pihassa ja yhden kesän päättymisen... No myönnettäköön, että kyllä hänkin tokaisin sitten, että en mä kyllä pimeästä oikein tykkää!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Aamuisin on kyllä kieltämättä aikas kylmä..

      Onhan tämä kaunis vuodenaika, ja tavallaan pimeys on ihan kivaa. Minä sytyttelen aamuisinkin kynttilöitä ja tunnelmoin, minulla on siihen aikaa arkivapaina, tuskin kovin moni kerkiää ihastella kynttilöitä aamukiireessä ennen töihin menoa, en minäkään :)




      Poista

Kiva kun kommentoit! Se ilahduttaa minua.