21.11.2014

Ganni Teddy

Kerroin talvitakkipostauksessani lokakuussa, että minulta uupuu musta villakangastakki. Ei puutu enää, olen keväästä asti ihaillut näitä Gannin takkeja, joita löytyy monista väreistä. Blogeistakin tämä takki on hyvin tuttu, aika monella tämä jo on.

Olen aina tykännyt takeista ja neuletakeistakin, jotka solmitaan kylpytakkimaisesti. Niissä on jotain niin rentoa ja turvallista, minun mielestä tyylikästäkin. Tämä Gannin takki on ihan mielettömän ihana, sopivan väljä ja huoleton. Minulla on jotenkin niin "ruotsalais-tanskalainen" olo tämä päällä. Eli rennon, rokahtavan ja tyylikkään välimuoto…






Voitin tämän täydellisen ihanan Woolrich pipon Instagramin kautta, 
XO Clothing Porvoo. Siitä lisää seuraavassa postauksessa 
viikonlopun aikana <3.













6 kommenttia:

  1. Tämä takki on jakanut mielipiteitä täällä blogeissa mutta sinulle se sopii!
    Itse pidän myös selkeistä linjoista vaatteissa ja tässä Gannin takissa tulee varmasti hyvin scandinaavinen olo ;)

    Hyvä kokonaisuus ja tuo pipo on kiva!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Juu toiset rakastaa, toiset vihaa, tätä takkia meinaan ;)
      Minä rakastan <3

      Ja kiitos kommentista!

      Poista
  2. Takki on tosiaan kaunis! Tyylikäs, mutta rento, tykkään!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos,
      Tämä on kyllä ihan lemppari, kiva myös auki pidettynä!

      Poista

Kiva kun kommentoit! Se ilahduttaa minua.