28.11.2014

LomaLomaLomaLomaLoma

Nyt on muutaman päivän päivystyksetkin ohi, ja voin huokaista, minulla alkoi talviloma! Olen niin onnellinen, kaikkea ihanaa ja kivaa on tiedossa. Kotoilua, pikkujoulut huomenna, ystävien tapaamista ja lounastreffejä, Kööpenhaminan reissu ja sen jälkeen kaksipäiväiset häät ensi viikolla, samalla juhlitaan itsenäisyyttä. Huh, olen ihan täpinöissäni.

Kattokruunu on nyt saanut viimeisetkin koristeensa, toki niitä vielä joulukuun mittaan siihen ilmestyy, Köpiksestä varmasti ostan muutaman lasikoristeen lisää.









En tiedä tällä hetkellä mitään ihanampaa, kuin aamulla herääminen hiljaisuuteen ja hämärään, kynttilöiden sytyttely aamutuimaan ja kahvin tuoksu ilmassa. Ei kiire minnekään, matkalaukku poissa silmistä, yläkerran komerossa visusti piilossa.






12 kommenttia:

  1. Todella kauniita koristeita ja mukavaa lomaa! :)

    VastaaPoista
  2. Kuulostaa hyvältä! Mukavaa lomaa!

    VastaaPoista
  3. Kuulostaapa kivalta tuo sinun lomaohjelma, mukavaa lomaa!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Olen aivan onnesta soikeana, kiitos Johanna <3

      Poista
  4. Ihanaa lomaa <3 Ja niin kauniita nuo koristeet. Olen onnistunut parina jouluna käymään Amsterdamissa Riviera Maisonin myymälässä ja sinnehän mielisi muuttaa asumaan. <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Tiia <3
      Voih, mä voin vain kuvitella sen Amsterdamin liikkeen… oijjoijoi.

      Poista
  5. kauniita koristeita - rentouttavaa lomaa ja nauti <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos ihana <3, nautin ja olen onnellinen!

      Poista

Kiva kun kommentoit! Se ilahduttaa minua.