9.12.2014

Aamuhipsuttelija

Kuten aiemmin olen kertonut, rakastan kotoilua, arkisia vapaapäivä -aamuja, viikonloppuaamuja, kokonaisia vapaapäiviä, rakastan kotoista hipsuttelua!

 Saatan arkivapaina herätä jo aikaisin aamulla ja käydä kuntosalilla tai lenkillä. Siksi aikaa laitan saunan päälle, ja kun tulen kotiin on aamupäiväsauna valmis. Päiväsaunassa on aivan omanlainen ja ihana tunnelma, saatan käydä välillä vilvoittelemassa , teen hoitoja ja kuorin ihoani ja taas saunon. Saunan jälkeen juon monta kuppia kahvia ja syön maittavan aamupalan, ja yhtälailla, kun meillä on mieheni kanssa yhteinen pitkä viikonloppu, niin tykkäämme syödä aamupalaa/brunssia pitkään ja hartaasti Hesaria lukien.























2 kommenttia:

  1. Ihana postaus hipsuttelija - sinun aamutossut ovat puhtaat ;)
    minulla on luonnoksissa samanlainen kuva minun ugg-aamutossuista mutta se on jäänyt
    julkaisematta koska ne tossut ovat ruuantähteissä // heh... mutta ne ovat niin rakkaat <3

    kivaa viikkoa sinulle ihana <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos <3

      Heh, vielä ei ole ruoantähteitä mun tossuissa, siis vielä…

      Mukavaa viikkoa sinulle myös :)

      Poista

Kiva kun kommentoit! Se ilahduttaa minua.