18.12.2014

Pari sanaa auringonotosta


Eräs anonyymi oli huolissaan viime viikolla minun auringonotostani. Ei kannata olla, sillä en ota aurinkoa. Pötkötän kyllä uima-altaalla, mutta aina varjon alla. Toki varjon allakaan ei voi olla huoletta eikä ilman suojakerrointa. Tai voi, mutta herkkäihoinen palaa varjonkin alla, sitä olen ollut todistamassa kerran jos toisenkin.







Dekoltee alueelle ja kasvoille laitan aina suojakerrointa 30 varjon alla, ja muualle kroppaan suojakerrointa 6 tai 10. Kertaakaan en ole palanut näiden vuosien aikana, ja talvikauden päättyessä minulla on kiva ja tasainen päivetys, se riittää minulle. Muiden auringonottoon minulla ei ole mitään sanaa, se on jokaisen oma asia, eikä kuulu minulle. Minun on hyvä olla varjossa, ei ole tuskaisen kuuma eikä ahdista.


Terkkuja Thaimaasta, viikonlopuksi kotiin <3








4 kommenttia:

  1. Oih ihania kuvia, silmä lepää ja kyllä myös hienoissa voidepulloissa. Nauti lämmöstä ja valosta. <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos <3
      Tässä valossa on kiva kuvata :)

      Poista
  2. Suomalaiset valitettavasti ovat turhan hysteerisiä tuon auringonoton kanssa. Toki järkevästi, niinkuin sinä selvästikin otat. Mutta saahan aurongosta D-vitamiinia, jonka puutteesta kärsimme täällä pimeässä pohjolassa, puhumattakaan auringon piristävästä vaikutuksesta. Nauti ihmeessä "työsuhde-edustasi"!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Olen täysin samaa mieltä kanssasi. Kesällä Suomessa olen auringossa niin paljon kuin sielu sietää, mutta täällä Thaimaassa jo ihan kuumuudenkin takia varjossa. Saatika, kun olen täällä lähes viikottain, niin en halua olla ihan paahtunut ja ruskea. Se on jo taas sitten makukysymys, mikä rusketus kenenkin mielestä näyttää hyvältä. Varjossakin ruskettuu, varsinkin kun vietän täällä enemmän ja vähemmän 5 kuukautta vuodesta.

      Mutta siis olet aivan oikeassa, liian hysteerisiä ollaan tuosta auringosta, suomalaiset.

      Poista

Kiva kun kommentoit! Se ilahduttaa minua.