15.12.2014

Päivän kostyymi

Kävimme eilen fiilistelemässä joulua kaupungilla, ja pyysin miestäni ottamaan "päivän kostyymi" kuvat  ennen lähtöä. Yleensähän otan ne itselaukaisijalla omissa oloissani, ja rauhassa! Nyt mies räpsi minkä kerkesi, antoi muutaman naurettavan ohjeen ja huiski menemään. Välillä nauroin vatsa kippurassa, ja välillä olin aivan kypsänä ;).  Kuvista päätellen kypsänä… Hekotuskuvista ei ollut mihinkään.
 Mr. V ei tuntenut olevansa mukavuusalueellaan, ja antoi vaan mennä ja kameran laulaa tiuhaan tahtiin, ja minä että "TARKENNA, ÄLÄ HOSU, ZOOMAA, NO NIIN ANTAA OLLA"!









takki Moncler
neule Cos
farkut LiuJo
huivi Acne Studios
laukku By Malene Birger
kengät Gardenia Copenhagen





Jaa mitä?



No just…











8 kommenttia:

  1. Miksi tuo kuulostaa niiiiiiiiiiin tutulta?
    Olen käynyt tuon muruni kanssa aika kovan koulutuksen ja jotain hän on oppinut ;)
    Ei kannata antaa periksi :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Luulen, että pääsen helpommalla, kun otan itse ;)

      Poista
  2. Tutulta kuulostaa - meillä vaan ei vielä yksikään isännän ottama kuva ole blogiin asti päätynyt! Yritetty on - viimeksi lauantaina;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hahaa :D
      Tämä on näköjään tuttua muillekin!

      Poista
  3. Hyviähän nuo kuvat ovat, mutta onhan mallikin hyvä. Jonkun hekotuskuvan olisin kylllä halunnut nähdä. Airi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. :) kiitos,

      Hekotuskuvat aivan heilahtaneita ja sumuisia, ne kaksi ...

      Poista
  4. Hekotus kuvia jäin minäkin kaipailemaan;). Hyviä kuvia ja kivat vaatteet. Olen joskus patistanut vanhimman poikani kuvaamaan, mutta eihän siitä oikein mitään tullut, naurua ja heilahtaneita kuvia. Niinpä olen tyytynyt käyttämään juuri sitä itselaukaisinta.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä käytän tästä lähtien ainoastaan itselaukaisinta, säästyy molempien hermot ;)

      Poista

Kiva kun kommentoit! Se ilahduttaa minua.