13.12.2014

Uudet kengät vol. 1

Mr. V halusi ostaa minulle syntymäpäivälahjaksi Kööpenhaminasta kengät. Olen jo kauan arponut Acnen pistol -kenkien kanssa, ostaako vaiko eikö. Monta vuotta olen niitä sovittanut ja miettinyt, ja aina kuitenkin joku tökkinyt. Muiden jalassa ne ovat jätte snygg, mutta aina kun sovitan niitä itse, niin jään kuitenkin miettimään. No, Köpiksessä taas sovitin, ja ei. Eivät vaan näytä hyvältä minulla.

 Siispä avoimin mielin kohti uusia kenkäpareja. Ja kahdet parit nilkkureita sitten löytyikin. Olen syyskeleillä nilkkurityttö ja lumikeleillä saapikastyttö, Uggitkin menevät tietyissä tilanteissa.








Olen nykyään mukavuudenhaluinen matalien kenkien ystävä, ainakin arkikäytössä. 
Tähän kuvaan pääsi mukaan myös Gannin harmaa Teddy -takki (se vaan on niin ihana,
niin pitäähän se olla myös harmaana). Ja kädessä minulla on Gillin laukku, monen
vuoden takaa Firenzen ostos, vitsikkäästi dollarin seteli.


Ihanaa viikonloppua, ulkona on nyt niin kaunis luminen maisema <3







16 kommenttia:

  1. Upeat nilkkurit, tuollainen kapeampi malli on
    minunkin makuuni! Tuo kirjelaukku on kaunis
    sekin, sitä kantaa pilke silmäkulmassa.

    Mukavaa 3. adventtia <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos, tykkään kovasti näistä, ja niistä toisistakin ;)
      Laukku oli silloin ihan pakko ostaa, niin kiva, ja aina saa kehuja kun sitä kannan.

      Ihanaa viikonloppua sinulle myös <3

      Poista
  2. Missä sä olet, luminen maisema??? Täällä Espoossa ei ole lunta. Kauniit kengät, laukku ja se takki. Airi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos <3

      Kotona olen, ja lumetkin jo suli, parissa tunnissa :D

      Poista
  3. JÄTTE SNYGGGG!!!!! Tääl Tampereella myös lunta...tai oikeastaan loskap...aaa. Tulis kunnon talvi tai sit jo kesä :-) Saara

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos, tykkään !!!!

      Joo, täälläkin suurin osa suli jo. Ehdin innostua!

      Poista
  4. Upeat nilkkurit! Ja tuo takki!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos <3
      Tykkään kovasti tuosta Gannin Teddy -takista, Köpiksessä niitä oli "kaikilla". No, näin ehkä viidellä...

      Poista
  5. Ihanat nilkkurit! Ja varmasti tosi monikäyttöiset. Ja tuo takki, wau!
    Itse en ole Acnen nilkkureita sovittanut, mutta himotuksen kohde kylläkin ovat. Tosin - miulla on hyvin samanmalliset MOP:n nilkkurit, joten en ole nähnyt tarvetta oikeastaan edes sovittaa Acneita. Kerrankin järki mukana hankinnoissa ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos, on kyllä just mun tyyliset, menee siis moneen tilanteeseen.
      Himoitsen aina niitä Acnen nilkkureita, kun näen ne, ja sitten tosiaan sovituksen jälkeen olen että "tjaaaa"… Silloin ei kannata ostaa, jos hiukankin mietityttää. Aika sissi olen ollut niiden suhteen, kun ehkä 5 kertaa sovittanut, aina toivo mielessä ;)
      Minullakin on kahdet jykevämmät tolppakorkoiset nilkkurit, ne ajakoot Acnen pistol -asian.

      Poista
  6. Makeet nilkkurit ja juuri oikeanlaiset - ei mitään turhia saumoja vain kivat koristeet takana :)

    VastaaPoista
  7. Ihanat nilkkurit! terävämpi kärki on niin kiva! olen myös sovitellut Acnen pistoleja useaan otteeseen ja kerran myös päätin että nyt ne ostan, mutta kun taas sovitin, niin kauppaan jäivät!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos :)
      Hauska kuulla, että sinullekin on sattunut tuota pistolien kanssa pähkäilyä.
      Olin kerran jo "rahat kourassa" menossa ostamaan niitä pistoleja, mutta kauppaan jäivät, kun joku tökki. Heh, jokohan pikkuhiljaa olisi selkiytynyt ajatukset, että niitä nyt vaan ei kannata väkisin ostaa ;)

      Poista
  8. Kauniit nilkkurit ja kyllä tuo takki on kaunis harmaanakin, vaikka siitä vain vilaus näkyy ;)

    Mä en ole niille Acnen Pistoleille koskaan lämmennyt, ovat jotenkin liian kolhot makuuni. Koskaan ei kannata ostaa mitään mitä jo kaupassa empii :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos <3

      Tuo on oikea sana tuo kolho, juurikin näin! Kolhot ovat ;). Joillakin ne näyttävät kyllä hyviltä, ei kolhoilta ;)
      Näin on, ei kannata ostaa, jos vähänkin epäröi, pistoleiden kanssa vaan en antanut ensin periksi.

      Poista

Kiva kun kommentoit! Se ilahduttaa minua.