10.1.2015

Blondi raidoissaan

Kävin torstaina kampaajalla, sillä olen tykästynyt kovin paljon tähän lyhyeen polkkaan, joten napsittiin vähän taas latvoja, sekä laitettiin lisää vaaleita raitoja. Iän myötä hiukseni vaan tummuvat ja tummuvat, mutta viihdyn paremmin blondina. Onneksi on vetyperoksidi ;).
Kuvat ovat Kanariansaarilta, kun eilen lähdettiin syömään. Paita vaihtui vielä viime metreillä, raitaa sekin tosin, mutta lämpimämpi. Täällä oli kova tuuli eilen.











Mukavaa viikonloppua!










22 kommenttia:

  1. Upeat on sun hiuksesi! Tykkään kovasti. Hiukan olen myös kade sun hyvästä väristä (rusketuksesta), minä kun olen niiiiiiin talvikalpea :)

    Erinomaisen kiva asu, ja tuo lily... <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos ihana <3. Työsuhde-etuna kevyt päivetys ;)

      Rakastan tätä mini Lilyä, ja olen aivan ihastunut tämän kevään uutuusväriin mandarin. Mini Lilyä ei ole saanut pariin vuoteen, ja nyt taas saa!

      Poista
  2. Kivat hiukset! Ja paljaat nilkat + tennarit = olen vähän kade... Kevät tule pian!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos :)

      Kevät tulee ihan just! Ja kesä!

      Poista
  3. Consut ja raidat // tykkään!!! // tule jo kevät äkkiää!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. :)
      Consut ja raidat on varma kevään merkki!

      Poista
  4. Tulee ikävä kesää näitä kuvia katsellessa, niin kesäinen fiilis sun asussa. Kaunis sävy hiuksissasi! Tummaa juuri kasvua minullakin näkyvissä, mutta sinnikkäästi pysyttelen blondina.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kevät ja kesä tulee ihan pian ;)

      Ja kiitos, tykkään kyllä olla blondi, nyt laitettiin vielä vähän enemmän raitoja.

      Poista
  5. Eri hyvä on tukka! Ja asu on kiva - mitkä nuo housut on? Toi alin kuva on mainio! - Riina

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Riina <3
      Housut ovat kevään uutta Cosilta! En tajunnutkaan sitä tuossa mainita.

      Poista
  6. Pirtsakkaa raitaa ja tuo hiusmalli sekä väri sopii sulle tosi hyvin :) Iloista viikonloppua!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos ihana <3

      Raidat on ihan mun ikisuosikki kevään ja kesän vaatteissa!
      Mukavaa viikonloppua.

      Poista
  7. Kiva asu. Hiukset on upeat !

    VastaaPoista
  8. Blondi raidoissaan näyttää hyvältä ja ihana toi alin kuva ;)!

    VastaaPoista
  9. Hei, matka Kanarialle edessä. Olisiko antaa vinkkejä aurinkoisen päivän viettoon, ravintoloihin ja shoppailipaikkoihin? Onko joillakin hotelleilla hotellin ulkopuolisillekin mahdollisuus viettää allaspäivää, meillä melko vaatimaton majoitus? Olen jättänyt alet kotipuolessa väliin sillä toiveella, että Las Palmasista tai muualta saarelta löytyisi vaatepuolelle täydennysvaihtoehtoja. Kiitos, jos viitsit vinkata.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hei, minulla ei ole valitettavasti kuin yksi ravintolasuosikki, ja sekin San Augustin alueella, jossa yövymme. Ja Las Palmasin kaupungissa on ties mitä ihania tapas -paikkoja, joiden nimiä en taas muista. Shoppailuja kannattaa tehdä Las Palmasin kaupungissa, siellä on valtavasti ihania kauppoja.
      Tuohon en myöskään osaa sanoa varmaa tietoa, tuohon että voiko toisen hotellin alueelle mennä. Sanoisin tähän, että ei… Mutta tiedä häntä, onko joillakin hotelleilla sellainen mahdollisuus. En ole koskaan kuullut, että voisi.
      Minä olen nyt vähän huono antamaan mitään kummempia vinkkejä, koska me yövymme melkein aina samassa hotellissa, ja meillä emoilla on ihan omat juurtuneet tapamme ja yksi (kaksi) suosikki ravintola, jossa vuodesta toiseen käymme. Olen pahoillani, ettei minulla ollut kummempaa sanottavaa tähän.

      Poista
  10. Polkka on aina tyylikäs ja siinä itsekin viihdyn. Ja sinulla todella kauniit kirkkaat raidat, eivätkä pisunkeltaiset niin kuin tällä kotivärjääjällä. ;)

    Ihana asu taas kerran, jetsulleen minun makuun ja tosi kaunis hotellihuone ja voi mahoton oletko auringossa. Ihanaa! <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Pisuraitaa on minullakin joskus ollut, kun olen itse värjäillyt :)

      Kiitos, juu käväisin tuulisella Kanarialla, nyt taas kotona ja huomenna Thaimaahan...

      Poista
  11. Kylläpä näyttää raikkaan keväiseltä! Tukka on tosinätti, tykkään raidoistasi ja myös lyhyestä polkasta, sopii sulle tosi hyvin!
    Kiva toi pikkulaukku myös :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos ihana <3

      Rakastan tätä Mulberryn mini Lily laukkua, nyt sitä taas on mallistossa. Pariin vuoteen ei ole ollut.

      Poista

Kiva kun kommentoit! Se ilahduttaa minua.