19.2.2015

Denim love

Nyt ollaan siinä vaiheessa kevättalvea, että vaaleat farkut alkavat kiinnostamaan. Ajatuksen tasolla siis, kuvia katsellessa ja kartoitettaessa vaatekaapin farkkutilannetta. Ihan vielä en pue ulos hyvin vaaleita farkkuja, miellän ne kevääseen ja kesään.
Yhä enemmän ja enemmän rennot ja löysät mallit kiinnostavat, sekä uutena viehätyksenä mom jeans (mutsifarkut). Vuosia sitten ostetut Marlboro Classicin boyfriend farkut ovat edelleen minun suosikit. Ja niitä mutsifarkkuja voisi mennä ensin testaamaan vaikka äidin vaatekaapille…






Kuvat Pinterest kansiostani, DENIM. Yritin linkittää Pinterestiin, mutta koska en ole hakkeri, en osannut. Olen Pinterestissä nimellä ValkoisenTalonReetta. Ja nyt varmaan joku miettii, miten sain nämä kuvat tänne… No, otin kännykällä kuvan läppärin näytöltä ja siirsin kuvat läppärin kuvakansioon ja sitten tänne. Nih! Kyllä mussa pieni ATK ihminen asuu ;)






Kuva viime kesältä, ja tässä nämä Marlboro Classicin farkut.




Jotain vaaleaa ja rentoa farkkua mieli halajaa, entä teillä?







12 kommenttia:

  1. Kivat farkut!

    Linkittäminen sujuu parhaiten näin: menet sille sivulle jonka haluat linkittää (esim Pinterestin denim-kansiosi), maalaat ja kopioit sen osoitteen. Sitten menet kirjoitettavaan postaukseen, maalaat sen sanan/ne sanat josta haluat linkkiin klikattavan ja klikkaat kirjoitusruudun yläreunasta sanaa LINKKI. Avautuvaan ikkunaan liität kopioimasi linkin laatikkoon, jonka yllä lukee MIHIN URL-OSOITTEESEEN TÄMÄN LINKIN PITÄISI VIEDÄ ja painat ok. Tadaa, sinulla on linkitys! Halutessasi voit vielä lihavoida sanan/sanat, joista linkkiin klikataan, jotta ne erottuvat tekstistä paremmin. Toivottavasti tästä oli apua.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos, kuinka ystävällistä. Olen mä siis linkitellyt, mutta sillätavalla itse kirjoittamalla http osoitteen, nyt oli liikaa kirjaimia ja numeroita, niin olin ihan että just ;)
      Mutta täytyy koittaa tuota, kun seuraavan kerran on liikaa jotain ;)
      Enkä mä ota stressiä, tää on tämmöinen mun näköinen kotikutoinen blogi ja hyvin on mennyt tähänkin asti. Olen sellainen rennolla meiningillä tyyppi.
      Mutta kiitos paljon, kun autoit. Se on aina hieno asia, kun löytyy auttavia sieluja ;) kiitos!

      Poista
  2. Farkkua juu! Eniten kotonani olen kuitenkin skinny-mallisissa farkuissa. Viime vuonna ostin Dieselin Skinzeet kohtuu vaaleina, ja ne on ihan mun suosikit. Sen parempia ei oo jalassa ollut! Boyfriendeissä tunnen oloni jotenkin ..en tiedä, en kotoisaksi. Kivalta ne taas sun päällä näyttävät, kuten aina :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos ihana <3

      Juu kyllä minäkin edelleen skinny-mallisissa viihdyn. Se on aina fiiliksen ja yläosan mukaan. Löysät ja isot yläosat vaativat kaverikseen skinnyt, ja niukat lyhyet yläosat boyfriendit. Siis minun kroppa vaatii, sehän on aina sitten makuasia.

      Poista
  3. Mutsifarkut, sellaisista en ole kuullutkaan, täytyypä googlata:) Tuollaiset ripped jeansit aion kyllä ainakin hankkia kesäksi, ihanat!

    Boyfriendit näyttää päälläsi hyvältä!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos <3

      Näin juuri eilen ystäväni lähettämänä yhden valokuvan 80-luvulta, jossa on äitini "mutsifarkut" jalassa. Taidan jättää väliin… ;)

      Poista
    2. Kokeilin eilen mutsifarkkuja. Rekissä näyttivät lupaavilta, päällä... no, joo, en ostanut. "Semikorkeus" taitaa olla minulle paras.

      Poista
    3. Taitaa jäädä minullakin puheiden tasolle, sen verran järkytyin kuvasta ;)… Semikorkeus on ihan jees!

      Poista
  4. Uskon kanssa, että minulla mutsifarkut jäävät kauppaan !!! ei sovi tälle vartalolle // onneksi farkkujen kanssa on monta muuta kivaa vaihtoehtoa :)
    Itse teen pinterest kuvien kanssa niin, että tallennan kuvat kuvakansiion ja rakennan sitten PicMonkeylla kuvakollaaseja :) ja nämä sitten blogiin.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mutsifarkut kuulostaa vaan niin kivalta, turvalliselta <3

      No mä olen kokeillut sitä PicMonkeya ja onnistunut lataamaan kuvat johonkin bittiavaruuteen, en siis löydä niitä enää koneelta. Mä olen niin avuton tän tekniikan kanssa, että keksin sitten omia sovelluksia ;). Hyvin menee!
      Kiitos kuitenkin vinkistä <3

      Poista
  5. Mutsifarkut kuulostaa siltä, että ei edes uskaltaisi ajatella ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hahhaahhaaa :)
      Kieltämättä!!!!

      Poista

Kiva kun kommentoit! Se ilahduttaa minua.