17.2.2015

Mikä tuoksu!!

Niinkuin on käynyt ilmi, olen tuoksufriikki. Hajuvedet, yrtit, kukat, luonto, metsän tuoksu, ihan mikä vain ihana tuoksu… niin minä hullaannun ja hurmaannun. Eräänä päivänä tein ruokaa, ja minulla oli paljon yrttejä pöydällä, ja se tuoksu, joka valtasi koko keittiön, aivan mieletön. Ja salvia! Voiko ihanampaa tuoksua olla, en meinannut saada kasvojani pois salviaruukusta, niin huumaava tuoksu se on.

Jonkin aikaa sitten löysin tämän täydellisen tuoksun Korresilta. Tuoksu on kuin lupaus kaikkien aikojen kesästä, aurinkoisesta ja iloisesta unelmien kesästä! Ja kun tätä on sumauttanut ranteeseen, niin ei pysty olla tuoksuttelematta alvariinsa rannetta...












Korres on minulle uusi tuttavuus tuoksujen suhteen, muutamaa voidetta olen käyttänyt. Korresin filosofia on käyttää luonnollisia ja/ tai luomusertifikoituja raaka-aineita. Tässä hajuvedessä on esimerkiksi 90% luonnollisia ainesosia. Korres on kreikkalainen.









8 kommenttia:

  1. Tulipahan tilattua sama tuoksu Korresilta. <3 Pakkauskin on niin uskomaton. <3 Aurinkoa päivään!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ihanaa! Tämä on kyllä aivan mieletön.

      Mukavaa päivää sinulle ihanuus <3

      Poista
  2. Kuulostaa hyvältä. Missä tätä vois käysä nuuhkailemassa?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Helsingin Stockalla ainakin, olisin iloinen, jos joku kertoo muitakin vaihtoehtoja!
      On niin ihanaa <3

      Poista
  3. Mä olen ostanut Sokokselta omani.

    JM

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos, kun ilmoitit. Hyvä tietää, että sieltäkin saa!!

      Poista
  4. Salvia on myös mun suosikki. Olen ollut kerran salvia-höyry-saunassa, uskomattoman ihana tuoksu! Kasvimaalla leikkimökin takana meillä on iso puska salviaa ja siellä minä sitten nuuhkin pitkin kesää pää pensaassa. Ja naapurit saa ihan vapaasti ihmetellä! Toinen ihana tuoksu on muuten tomaattien (varsien ja koko kasvin) tuoksu silloin kun niitä kasvattaa, hoitaa ja kastelee. Guerlainin aqua allegoria "herba fresca" muistaakseni tällainen hyvin tomaattinen. Niin ja mustaherukan lehdet... Tulis jo kesä!
    t. Riikka <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oih, salvia-höyry-sauna, tuollaiseen on minunkin päästävä! Siinä salvian tuoksussa on jotain koukuttavaa, pakko vain nuuhkia ja nuuhkia… Sama on kyllä mintussa, basilikassa ja juurikin tuossa tomaatin varsissa ja lehdissä… Ja inkivääri sekä sitruuna, sekä mainitsemasi mustaherukan lehti…
      Guerlainin aqua allegorialla on ihania tuoksuja..

      Mä laitan muuten salviaa kasvamaan ensi kesäksi! <3

      Poista

Kiva kun kommentoit! Se ilahduttaa minua.