4.3.2015

Nahkahousut, By Malene Birger

Tässä ne nyt sitten ovat, kauan haaveilemani By Malene Birgerin nahkahousut, tai pikemminkin nahkalegginssit. Nämä ovat käsittääkseni ollut By Malene Birgerin mallistossa jo muutaman vuoden, ja viime vuonna, kun olin ostolakossa melkein koko vuoden, niin olin päättänyt, että säästämilläni rahoilla ostan ainakin nämä! Nyt kun olen pitänyt näitä muutamana päivänä, niin tiedän, että näistä tulee minulle todelliset suosikkihousut, nämä ovat täydelliset!

Seuraavassa olen koonnut neljä eri yhdistelmää housujen kanssa, neuleita ja neuleita…koska niitä rakastan! Ja koska kyseessä on nahkalegginssit, niin pylly saa pysyä piilossa, ainakin minun makuuni parempi niin. Eli pitkät neuleet ja neuletakit ovat ideaalit, ja keväämmällä "isot" paitikset.








neuletakki Acne Studios
t-paita Lindex
huivi Acne Studios




neule Cos
huivi By Malene Birger
kengät Billi Bi




neuletakki By Malene Birger




neule Acne Studios
huivi Day Birger et Mikkelsen





Unelmien housut <3









17 kommenttia:

  1. Upeat housut! Sopii sinulle kuin nenä naamaan, kun sulla on noin pitkät ja hoikat sääret. :-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos <3
      Näistä tuli kertaheitolla vaatekaapin tähti ;).

      Poista
  2. Kauniit housut ja kivoja asukuvia! Sopii aika hyvin juhlavammiksi sekä rennoiksi housuiksi:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos ihana,
      Juu, nämä taipuvat moneksi. Kivat esim. silkkipaidan ja jakunkin kanssa...

      Poista
  3. Waude !!!!! Voi hitsi ihan mielettömät !

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! Olen niin onnellinen näistä!!!

      Poista
  4. Ihania asuja, ihan Reetan näköisiä (ja minun!) Housut ovat upeat!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos <3
      Niinpä, meillä taitaa maut mennä aika yksiin :)

      Poista
  5. Todella kivat, muuntautuvat moneksi!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos.
      Kyllä nämä tulevat olemaan minun päälläni monen monessa yhteydessä, arjesta juhlaan!

      Poista
  6. Oii että, nuo housut ottaisin samantien :)

    VastaaPoista
  7. Upeat on housut! Upea olet sinäkin :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Siis tähän piti vastata, että kiitos ihana <3

      Poista
  8. Todella ihanat ja monen erilaisen yläosan kanssa sopivat!!! Sopii sulle erittäin hyvin😊 Saara

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos <3
      Kyllä nämä kannatti viimein ostaa!

      Poista

Kiva kun kommentoit! Se ilahduttaa minua.