25.3.2015

Talvikausi kohta paketissa

Eletään taas sitä aikaa, kun talvilennot ja sitä myöden "stopit" kaukomailla alkavat olla ohi, ja siirrytään kesälentoihin eli nopeisiin pyrähdyksiin kohteisiin ja heti kotiin. Tuntuu, että ihan äskettäin (vuosi sitten) mietin näitä samoja asioita. Vuosi on mennyt nopeasti ja vuosi on ollut ihana. Mutta kyllä vain olen älyttömän onnellinen siitä, että saan taas olla enemmän kotona, enkä elä aikaerojen riivaamassa usvassa ja tahmeassa olossa.

Kiitos Thaimaa tästä talvesta!












Ai niin, olinhan minä Kanariallakin pari kertaa tänä talvena, 
niitä on vielä muutama edessä, eli parit tapakset vielä napaan tänä talvena.













8 kommenttia:

  1. Aika ihanaa on varmaan ollut reissata <3 Mä niin haluisin jonnei lämpimäään!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. On se ihanaa ja kamalaa ;) heh.
      Kohta on kesä ja lämmintä… toivotaan!

      Poista
  2. Niin, kaikessa on puolensa, lämpö ja aurinkoa olisi kiva saada ees pikku paloina talven keskellä, muta nuo pitkät lennot varmasti tekevät olosta jatkuvasti tahmean kuten totesit.

    Luulin talven olevan täälläkin ohi, mutta niin vain tuli valkoinen maa Helsinkiin tänään eilisen +10 jälkeen. No, eipä tuo lumi hetkeä enempää kestä. Nahkarotsi ja tennarit polttelisivat kaapissa, mutta vilukissa taitaa vielä vähän jarrutella.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kyllä, puolensa ja puolensa…

      Auts, luinkin monen päivityksiä Facesta, että maa on valkoisena. Mä annan myös kevään kunnolla tulla, enenkuin laitan kevyttä päälle.

      Poista
  3. Ihania kuvia ♥♥♥
    Ja tuo som tam!! Ihan parasta!
    Täällä on jo googleteltu ensi talven reissuja. Maltamattomina :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos <3
      Mä söin nyt kauden viimeisellä reissulla tuota salaattia, kuin viimeistä päivää!

      Ihanaa, kun fiilistelette jo ensi talvea, huippua!

      Poista

Kiva kun kommentoit! Se ilahduttaa minua.