22.4.2015

Päivän kostyymi

Olen ollut pari päivää koulutuksessa, eikä univormua ole tarvinnut pukea työvaatteeksi. Nyt on ollut taas ihanan lämmintä, ja olen unohtanut nilkkurit eteiseen odottamaan taas kylmempiä kelejä (veikkaan, että vappuna sataa räntää, en toivo, luulen niin).
Oli miten oli, pari päivää tarkenikin jo hyvin ilman sukkia, pikkukengillä. Jalassa ikisuosikki boyfriendit, ja takkina Tigerin löytö vuosien takaa. Ja Lapuan Kankureiden "THE" taskuhuivi, jonka menekki oli kuulemma kova, kun viimeksi siitä postasin. Kiva <3








paita By Malene Birger
takki Tiger of Sweden
farkut Marlboro Classics
taskuhuivi Lapuan Kankurit
kengät Pretty Ballerinas
laukku Furla




Taas saa hymyillä suu kiinni, koska etuhampaissa on "ne" 
telaketjut, eikä näytä kovin kivalle, kun avaan suuni….











10 kommenttia:

  1. Todella kiva asu.

    Pari päivää sitten siirryin ballerinoihin ja juuri tänään ajattelin viedä loputkin nilkkurit vinttiin, mutta taidat olla oikeassa... Vappuna voi tulla räntää taivaan täydeltä. Täytyy siis pitää kashmirhuivit (tai tuollainen taskuhuivi) ja nilkkurit helposti saatavilla.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos.
      Kashmirhuivit ja taskuhuivit jätän koko kesäksi näkyville, niihin on ihana kietoutua kesäiltoinakin. Ja onpa sitä juhannus jos toinenkin istuttu untuvatakki päällä huulet sinisinä ;)

      Poista
  2. perfect outfit <3 ...ja minä olen täysin myyty tuon Malenen puseron kanssa!!!!

    Malenilla on aina kivoja juttuja. arvaas mitä? törmään eka kerran tuohon Lapuan Kankureiden taskuliivin, joskus näinkin :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos <3
      Tämä paita on varmasti jo neljä-viisi vuotta vanha, ja edelleen niin ihana! Malenen vaatteissa vaan on sitä jotain.

      Juu, siis mä rakastan näitä taskuhuiveja, minulla on ainakin neljä väriä. Ihan täydellinen, 100% villaa ja huokean hintainen.

      Poista
  3. Ooh ihana paita ja ihana tuo taskuhuivi <3 Sinä kaunotar telaketjuilla tai ilman, aina kaunis <3

    VastaaPoista
  4. Ihana Reetta <3

    Tuo taskuhuivi vaikuttaa kätevältä asusteelta ja näyttää tosi kivalle.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tämä ja moni taskuhuivini on ihan huiput keväällä ja kesälläkin, viileinä iltoina. Ja lentokoneessa, ja sohvannurkassa talvella ja ja ja….

      Poista
  5. Mä oikein odotan niitä sun leveitä hymykuvia! Sulla on kaunis hymy ja upeat hampaat!!! t. suuhygienisti Marja <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos, mä odotan myös :)
      Nyt meneekin kuulemma vielä neljä viikkoa, kun etuhampaissa ovat ne eriväriset kojeet, sitten vaihdetaan taas valkoiset, ja kesä-heinäkuussa saan kaikki pois <3

      Poista

Kiva kun kommentoit! Se ilahduttaa minua.