29.4.2015

Selma, pikkuhauva

Olin käymässä tiistaina Tampereella, ensin vietin päivän äidin ja isän luona, ja illalla kävin moikkaamassa ystävääni ja hänen perhettään. Heille oli saapunut koiranpentu taloon. Voi luoja, kuinka suloinen, olin aivan täpinässä. Minulla on ollut koirakuume lapsuudesta asti, eikä tämä pikkuneiti auttanut kuumetta alentavasti, päinvastoin.




Pienen pieni.



Utelias.



Rohkea.



Kiltti.



Selma "Selmukka" on chihuahua. Selma on 11 viikkoa vanha.
Selma sulatti sydämeni.








21 kommenttia:

  1. Miten joku voi olla noin suloinen! <3 Aivan ihana!

    -Ani

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Eikö!!! Mä olisin voinut paijata ja pussailla tuota kokoajan!

      Poista
  2. Rakas Selmukka! Miten tollanen pieni pentu voikaan tuoda niin paljon iloa elämään! Noi kuvat joissa Selma on tuolien välissä, ovat hienoja!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. <3
      Nuo kuvat ovat kyllä tosi hyvät!!

      Poista
  3. Vastaukset
    1. Selma on ehkä maailman ihanin <3

      Poista
  4. Liikuttavan suloinen!

    VastaaPoista
  5. Voi ei mikä pieni repuusi! <3 Ens kerralla sovitaan treffit kun tulet tänne, jooko? <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hih, niiiiiiin söpö <3

      Juu, sovitaan vaan, mä ravaan siellä alvariinsa tapaamassa äitiä ja isää, sekä monia ystäviä!!

      Poista
    2. Ihanaa, laitat mulle viestiä kun tuut, vaikka spostiin?

      Poista
  6. Voi mikä ihana söpöliini! En ihmettele, jos koirakuumetta podet.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. eikö vain. Minulla on ollut krooninen koirakuume jo 30 vuotta ;)

      Poista
  7. Vastaukset
    1. Selma on niin söpö, oikea ihanuus <3

      Poista
  8. Kenenpä sydäntä tuo pikkuotus ei sulattaisi!❤️Aivan ihana!-sanna-

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tekisi mieli nyt vain kyläillä alvariinsa ystäväni luona, ja käydä leikkimässä tämän ihanuuden kanssa <3

      Poista
  9. Kerrassaaan ihanainen!!! <3

    VastaaPoista
  10. Söpöyden huipentuma! <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Eikö!!! Niiiiiin ihana ja rakastettava <3

      Poista

Kiva kun kommentoit! Se ilahduttaa minua.