10.5.2015

Instagram viikko

Vielä elellään hiljaiseloa lentojen suhteen, kävin viikolla kääntymässä etelän mailla ja takaisin. Alkuviikosta oli työhyvinvointi -päivät, ja mm. urheilimme Sonera Stadiumilla. Sitten kävin kukkaostoksilla, ja viisaudenhammas revittiin irti tuon minun yölennon jälkeen, perjantaina olin aivan pyörryksissä, kivusta ja menetetyistä yöunista, sekä kipulääkkeistä.





Converset ja nahkahousut ovat nyt lempiyhdistelmä <3




Sonera Stadiumilla.




Hedelmäostoksia. 




Uudet hiukset.




Mustikkasmoothie.




Sitruunapastan tekoa.




Juoksulenkin jälkeistä kahvakuulailua.




Kukkashoppailua.




Istutuspuuhien lomassa selfie.




Takana yölento, takana viisaudenhampaan repiminen. Jaiks, perjantai meni pöllähtäneenä.




Lääkärin määräämää "ruokaa", eli jäätelömeiningillä mentiin. Sopi minulle.




Espanjalaisia, mutta hyviä!




Lauantai-illan lenkkimaisemaa.




Aamukahvit lasikuistilla.




Mr V:n kanssa Porvoossa, ihana päivä.




Syötiin pizzat, huikean hyvää.







6 kommenttia:

  1. Ollaan tänään oltu aivan naapurissa syömässä <3 Olisipa ollut hauska törmätä. Perjantaisi ollut aivan kamala, hui.... Hiukset ovat muuten niin mageet! <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Eeeeiii, arvaa mitä mä mietin, kun käppäiltiin siellä, että näkisinpä sinut <3. Mutta ei nähty :(

      Kiitos, tykkään näistä hiuksista, ja juu, perjantai oli aika hevi...

      Poista
  2. Viisaudenhampaasta alat ilmeisesti toipua, jätski on hyvä lääke!

    Kävin itsekin kukkaostoksilla, satanen meni, mutta parveke on kerralla kesäkunnossa. Parin viimevuoden taimikasvatukset siemenistä menivät niin pieleen, että tänä vuonna mennään suosiolla suoraan valmiilla taimilla.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Juu toipunut olen, edelleen tietysti vähän tuntuu, eikä voi syödä, kuin toisella suun puoliskolla. Jäätelö on paras lääke!

      Kyllä noihin kukkiin saa rahaa menemään, totisesti. Ja minä en aio enää koskaan kasvattaa siemenistä yhtään mitään. Viime vuonna kasvatin minitomaatteja siemenistä, syyskuussa satona oli KAKSI minitomaattia, ja hirvee vaiva!!!!! :) :)

      Poista
  3. Niin tuttuja noi kasvatukset, minä jolla on kasvihuone, en onnistu pitämään edes upeita valmiina ostettuja taimia hengissä... Tsemppiä viisurikuopan paranemiseen :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hih :)

      Päätin, että torilta haen kaikki vihannekset, juurekset, marjat ja yrtit, kuten tähänkin asti… Olen liian mukavuudenhaluinen ja laiskakin näissä hommissa. Torilta saa niin ihania ja tuoreita tuotteita.
      Viisurikuoppa on kunnossa <3

      Poista

Kiva kun kommentoit! Se ilahduttaa minua.