24.5.2015

Instagram viikko

Viikolla olen tavannut ystäviäni, olen käynyt taas etelän mailla ja nauttinut kotoilusta kuistilla. Ihan perus meininki siis.




Turun reissu alkoi aamupalalla.




Tintå ja ystävien kanssa viinit.




#selfie




Turun ostos. Gantin puinen alunen.




#fwis




Lempisalaatti.




Ystävä kylässä, tein meille sitruunapastaa.




Ja jälkiruoaksi raparperihyve.




Reissuun lähdössä.




Reissusta kotiin aamulla klo 05, rakastan kesäaamuja.




Pelargonia.




Aivan ihana glorian ruoka&viini lehti. Ja rose, jonka tosin viinipiru Arto Koskelo dumasi.
Minä pidin tästä.




Ja kokkailuja taas…




Loviisan aitasta ostettu uusi tuhkakuppi. Vaikken polta (paitsi feströkare).




Välipala. Minitomaatit ovat minun herkkuani.




Ystävien veneellä. Käytiin Ruoholahdessa.




Tänään tein pannaria <3










8 kommenttia:

  1. Aikamoinen viikko - ja Tintåssa ei koskaan pety;)
    Raparperihyve maistuisi kyllä juuri nyt paremmin kuin hyvin;)
    Hyvää uutta viikkoa sinulle, Reetta <3

    VastaaPoista
  2. Voi miten ihania asioita onkaan mahtunut viikkoosi!
    Teidän kuisti näyttää kutsuvalta, ihana tunnelma välittyy
    ruudun tälle puolelle asti.
    Löysin tämän ihanan blogisi jonkin aikaa sitten, nyt vasta
    huomasin liittyä lukijaksi.
    Tervetuloa vastavierailulle blogiini, jossa seikkaillaan mm.
    mökkimaisemissa Turun saaristossa.

    VastaaPoista
  3. Viikkosi vaikuttaa vauhdikkaalta ja ihanalta. Nämä sun kuvat ovat aina niin kertakaikkiaan kauniita, että niitä on ilo katsella. <3

    Upeaa tätä viikkoa ihanainen Reetta <3

    VastaaPoista
  4. Viikkoonhan on mahtunut vaikka mitä!

    Kaunis etiketti roseviinissä, nyt voisikin hiljalleen siirtyä kesäiseen roseviiniin!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Juu, menoa on taas piisannut…

      Mä rakastan helteisiä päiviä ja roseeta <3

      Poista
  5. Ihania juttuja, sinulla on aina niin hyvän näköisiä ruokia! Itsekin pyörähdin Ruoholahdessa viime viikolla. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos <3
      Mä niin rakastan ruokaa ja kauniita kattauksia :)

      Poista

Kiva kun kommentoit! Se ilahduttaa minua.