8.7.2015

Kukat maljakoissaan

Laitoin viikonloppuna kukkia erilaisiin maljakoihin koristamaan ulkopöytää. Siinä ne ovat edelleen sulostuttamassa, vaikka sataakin. Viikonloppuna tosin oli kaunis ja aurinkoinen kuvauskeli. Miten tuo valo onkaan niin kaunis, kun aurinko paistaa…











ps. Syy pitkittyneeseen yskään löytyi; poskiontelot täynnä nestettä. Neste valui
kurkunpäähän, joka antoi yskänrefleksin. Piuuuh… Kylläpä on ihanaa, kun 
selvisi. Kuvittelin tietenkin itselleni kaikki mahdolliset sairaudet, ja keuhkoihin 
liittyvät ikävyydet. Sitä kun oli ihan varma, että kun yskii "keuhkonsa pihalle" 
10 kertaa päivässä, että syy on keuhkoissa…







4 kommenttia:

  1. Kesä! Se asuu näissä kuvissa ja kukissa!
    Lempeitä kesätuulia täältä Mantelilaaksosta!

    VastaaPoista
  2. Luonnon- ja puutarhakukat ovat ihania!

    En yleensä osta leikkokukkia toukokuulta elokuulle, nyt tein poikkeuksen kun löysin kätköistäni 50€ kukkakaupan lahjakortin, joka oli menossa umpeen. Sain sylillisen leikkokukkia ja vielä kolme ruukkukukkaa parvekkeellekin. Kun leikot kuihtuvat, siirryn taas luonnon antimiin.

    VastaaPoista
  3. Onneksi syy yskään selvisi, sitähän on kestänyt vaikka kuinka kauan.

    Ihania kuvia! <3

    VastaaPoista
  4. Hyvä, että syy yskään selvisi. Harmittaa, etten tajunnut vinkata, sillä itse olen kokenut tuon saman. Ravasin lääkärissä useasti, kun olin yskinyt kylkenikin kostetusaroiksi, yöt olivat hankalimpia. Lopulta eräs kokenut lääkäri sanoi, ettei vika ole keuhkoissa vaan poskionteloissa. Olin ihan, että mitä..yskähän mulla on. Poskiontelot oli kyllä ultrattu mutta neste näkyi vasta röntgenissä. Ei edes tarvittu antibioottia, vaan nenäsumute hoiti yskäni parissa päivässä, ja olin potenut sitä 6 viikkoa!!
    Jos poskiontelot alkavat vaivata enemmänkin, kannattaa hommata sarvikuono.
    T. Tiina
    PS. Huomenna menen katsastamaan kauniit Tine K.n kulhosi Nougatiin.

    VastaaPoista

Kiva kun kommentoit! Se ilahduttaa minua.