4.10.2015

Instagram viikko

Viikko hujahti hetkessä, maanantai ja tiistai minulla oli vielä vapaata, keskiviikkona lähdinkin sitten Tanskaan tekemään lentoja. Yllättävän helposti sitä sopeutui taas työelämään pitkän loman jälkeen. Ei tarvinnut etsiä motivaatiota mistään, se tuli ihan luonnostaan. Loma oli tehnyt tehtävänsä.





Oma koti, ja oma kahvimuki <3




Rakkaudesta neuleisiin…




Pohdin kumpaa ruokaa tekisin.




Päädyin porkkanasosekeittoon.




Kuolasin syysvaatteita naistenlehdistä. Nuo Anine Bing -nilkkurit ovat
MUST HAVE!!!




Tallustin Kaivopuistossa.




Kohti Köpistä, ostin kentältä uuden huulipunan. Chanel on paras. Väri olikin sitten
huulissa hieman nakki, mutta kyllä se menee :). Siihen vielä ruskea rajaus, niin
ollaan asian ytimessä, siis 90-luvulla.




Hotellihuone-eväs.




Kuukausikin vaihtui, kohta on joulu, JEEE.




Vejle, ihana kaupunki. Huomatkaa rintaliivit.




Kaupoilla.




Minun vaatekaappini.




Vejlessä brunssilla, luoja miten hyvää.




Palman kenttä ja meidän kone.




Olen niin ihastunut tähän Vejlen kaupunkiin. Ihana!




Lounge-eväät Kööpenhaminan lentokentällä.




Tämä on murukahviksi täydellistä. Ja söpö purnukka.











8 kommenttia:

  1. Ihania kuvia kuten aina. Ja juu tuo Hanna on aivan yhtä ihana kuin Sinä. <3 Kiinnostuin nyt tuosta murukahvista ja hih purkille vielä peukut. <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos ihana <3

      Voi että sun kanssa, Hanna on niiiiin ihana!

      Murukahviksi huippua, niinkuin se Clipperin toinenkin murukahvi.

      Poista
  2. Taas kivan kuuloinen ja näköinen viikko. Mutta ei ihan vielä joulujuttuja, syksyynkin on totuttelemista... (vaikka näinkin ensimmäisen joulukoristeet myynnissä tällä viikolla).

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiva viikko takana kyllä.

      Hih, tuo olikin vähän "vitsi" tuo joulujuttu, vaikka joulua kyllä rakastan yli kaiken… Mutta joo, vasta marraskuussa alkaa minun joulutunnelmointi, siinä marraskuun loppupuolella.

      Poista
  3. Nuo kyseiset Anine Bingin nilkkurit ovat itsellänikin ehdottomalla must have -listalla. Mietin tässä, että tuhlaisinko surutta veronpalautukset niihin. Vejle näyttää uskomattoman tunnelmalliselta ja niin tanskalaiselta.

    EllenR

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo siis mä olen nyt ainakin vuoden noita pyöritellyt mielessäni… Mietin ihan samaa, veronpalautuksilla….

      Vejle on niin <3

      Poista
  4. Mä onneton sain kunnon mätkyt, vaikka olin ihan satavarma, että saan palautuksia... Olipa ihania kuvia taas. Sä sopisit tanskalaiseksi jotenkin! Ja tää oli siis kohteliaisuus, koska he ovat niin cooleja...

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ou nou :(

      Voi kiitos, tämä kohteliaisuus lämmittää minua suunnattomasti. Olenhan suuri tanskalaisten daamien ihailija. Kiitos <3

      Poista

Kiva kun kommentoit! Se ilahduttaa minua.