12.10.2015

Mikä brunssi!

Viime työreissulla Tanskassa Vejlessä kävimme aivan mielettömän ihanassa paikassa brunssilla. Meillä oli yölento takana, eikä kukaan ollut herännyt hotellin aamiaiselle, joten suunnistimme yhdessä brunssille. Ravintola on ilmeisen suosittu, sillä se oli viikolla lounasaikaan täpötäysi, joten söimme ulkona. Tarkeni kyllä ihan hyvin, olihan sää aurinkoinen ja meillä oli lämmintä päällä, lisäksi saimme vielä viltit. Kuohuviinin sijaan (koska lento vielä illalla edessä) joimme herkullisia luomumehuja.

Ai niin, tekniset laitteeni temppuilevat, joten instagram viikko jää tältä erää väliin. Normaalisti kuvat siis siirtyvät automaattisesti puhelimestani läppärille, mutta nyt ei. Varmasti ne saa jollain hakkerikoodailulla ladattua, mutta minä en saa/osaa.

Takaisin brunssiin… Ravintola Onkel A keskittyy freeseihin raaka-aineisiin, lähituottajien tuotteisiin ja ovat pääosin luomua. Leivät leivotaan itse ja esillepano on erittäin upeasti toteutettu.




























12 kommenttia:

  1. Oi - en kestä - lounastauko tulollaan ja minulla eväänä kasvissosekeittoa;)
    Upeita syyspäiviä sinulle, Reetta <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kasvissosekeitto on superhyvää!

      Kiitos samoin <3

      Poista
  2. Niin ihanan näköistä, tanskalaiset kyllä osaavat aamiais/brunssiannokset!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ja nää oli niin hyviä, ihan kaikki! Maut kohdillaan. Juu kyllä ne tanskalaiset osaa.

      Poista
  3. Oi joi mitä herkkuja! Olenkin miettinyt, miten ihmiset saa niitä instakuvia blogiin, mutta tuossapa siihenkin vastaus. Minulla on niin aatamin aikuinen tietokone, ettei tällä pysty kuvia tänne lisäämään tai sitten se on tuon iphonen syytä, ettei ole yhteneväinen tämän eri merkkisen tietsikan kanssa.

    Kivaa viikkoa!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Super maukkaita herkkuja!

      Mun puhelin ja läppäri "keskustelevat" keskenään, eli kaikki materiaali siirtyy tekemättä mitään. Ne on pilvessä molemmat :) (iCloud)

      Poista
  4. Ihanaa!!! Näyttää niin hyvältä🍎🍓🍊🍰

    VastaaPoista
  5. Namskis mitä herkkuja! Ihana idea tarjota ruoat puulaudalta,
    kaunis esillepano on jo puoli ruokaa.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niinpä, minulle merkkaa ihan suunnattoman paljon, kuinka ruoka on laitettu esille. Ja kun makukin oli vielä täysi 10, niin avot!

      Poista
  6. Oi, mikä brunssi! Kööpenhaminassa olen tainnut saada yhden parhaista brunsseista koskaan, joten kyllä ne tanskalaiset näköjään osaa. Välillä Helsingissä hämmentää se, että monissa paikoissa kahvi ei kuulu muun brunssin hintaan, eihän se ilman kahvia mikään brunssi ole.

    EllenR

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tanskalaiset osaa… Ja nyt mulle tuli ihan mieletön Köpis-kuume, mä RAKASTAN Kööpenhaminaa. Siinä on sitä jotain.

      Juu, kyllä kahvin pitää kuulua brunssiin!

      Poista

Kiva kun kommentoit! Se ilahduttaa minua.