28.12.2015

Päivän kostyymi

Ihana valo, ihana kirpeä keli! Minulla jatkuu talviloma vielä pari päivää, eilen kotiuduttiin joulun vietosta Nauvosta. Tänään on sitten blenderi surissut (vihersmoothie) ja olen tehnyt tuorepuristettua appelsiinimehua, jotenkin sitä kaipasi pientä detoxia joulumässäilyn jälkeen. Vaikka eihän me edes syöty niin kovin paljon, ostettiin kaloja ja juustojakin murto-osa, mitä muina vuosina… Kuitenkin, ähky olo.





parka For the few
farkut Bik Bok
nilkkurit Sartore











Ja nyt pitkälle kävelylenkille sulattelemaan kinkkuja.







10 kommenttia:

  1. Moikkelis moi! Hieno takki, onko se uusi? Minäkin haluaisin jonkun kivan parkatakin, mutta olen nykyään laiska shoppaileen niin sitä ei sit mulla ole. Taidan tarvita stylistin joka toisi mulle kotiin eri vaihtoehtoja joista voisin valita, heh. Mulla just kiehuu hernekeitto ja just sitä tekee niin mieli. T. Airi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos, alkusyksyllä hankittu. Minä voin toimia stylistinä ;)

      Täällä on myös hernekeitto tulilla!

      Poista
  2. Kiva parka, jotain tuollaista pitäisi hankkia.

    VastaaPoista
  3. Hei style sinä! Ihana parka! Mistä tuollaisen olet löytänyt?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hih, kiitos.

      Tätä myy Suomessa Ajatar ja Della Marga, muistaakseni… Ja Kööpenhaminasta saa, koska on tanskalainen merkki.

      Poista
  4. Ah miten ihanan lämpöinen takki ja pitkä sen olla pitää, kun pakkaset puree. Mutta en kyllä nyt sittenkään tykkää näistä pakkasista, en yhtään, tämä on suorastaan järkytys. Onneksi kait olen taas flunssassa, eikä ulos tarvitse mennä...

    Ihanaa iltaa <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kyllä, takin kuuluu pakkasilla olla pitkä ja lämmin <3

      Ou nou, pikaista paranemista!

      Poista
  5. Upea parka ! Meinasin kysyä, mistä noita saa mutta tuossa olikin jo tiedot :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos, on kyllä hurjan ihana ja lämmin.

      Minulla on sellainen tunne, että myös Nomad Fredalla myy...

      Poista

Kiva kun kommentoit! Se ilahduttaa minua.