27.1.2016

Ihanuuksia Malenelta

Varmasti jotkut teistä ovat huomanneet rakkauteni By Malene Birgerin vaatteisiin. Olen jo vuosia tykännyt BMB:n tyylistä, se on niin naisellista, samalla rokkia ja niin tanskalaista, ah! Toki aina mallistoista löytyy aivan kummallisia vaatteita, joita ei voi kuvitella kenenkään päälle. Oletteko muuten huomanneet, että Acnen vaatteet ovat joskus aivan käsittämättömiä. Niin ihania kuin niiden neuleet ja neuletakit ovatkin, niin välillä on ihan hämillään selatessaan heidän nettisivujaan.. No, makunsa kullakin, mitä minä olen sitä ihmettelemään.

Tässä kuitenkin muutama kiva juttu Malenelta, kevään uutta.
Tämä silkkipaitis olisi niin ihana farkkujen kanssa, tai
niiden nahkahousujen.





Tämä on kiva, mutta vaatii jotain ympärilleen,
ettei ole liian "toimisto".





Malene Birgerilla on joka mallistossa
kivoja haalariasuja, tähän kivat korut
ja korkkarit, niin avot!









11 kommenttia:

  1. Aivan ihania! Klassisen sensuelleja mutta naisellisia. Itse pidän myös sopivan naisellisista vaatteista mutta liian usein ne tehdään jotenkin yltiöromanttiseksi ja hörhöksi, jolloin päädyn niiden sijasta johonkin hyvin minimalistisiin valintoihin joista on sitten taas feminiinisyys kaukana. Tästäpä lähdenkin saman tien nettiostoksille, kiitos inspiksestä. Klik klik menoksi! ;D
    Marie

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Se on juuri niin, että liian romanttiset eivät nappaa, mutta ei taas minimalistisuus, ja täytyy myös olla sopivasti rokkia!

      Poista
  2. Mä olen vasta tässä viimeisen vuoden aikana löytänyt BMB:n! Omistan vasta kaksi huivia, mutta vaatettakin olisi tarkoitus hommata, kun jotain sopivaa tulisi vastaan! :) Näistä inspiskuvista päätelleen kevään uutuuksista löytyisi varmasti jotain kivaa minulle, esimerkiksi tuo silkkipaita on aivan ihana! <3 :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tuo sillkipaita on niin ihana, sen aion kyllä ostaa! Minulla on yksi Malenen silkkipaita 8 vuoden takaa, ja aina vain niin rakas ja ihana.

      Poista
  3. Malene on pikkuhiljaa hiipinyt myös oman vaatekaapin ykkösbrändiksi :) Tätä uskaltaa jopa tilata, kun tietää saavansa laatua!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kyllä!
      Näissä Malene vaatteissa vaan on sitä jotain...

      Poista
  4. Rentoja asuja ja varmaan mukavia päällä. Ensimmäisen paidasta pidin kovasti siihen yhdistettynä kynähame tai legginsifarkut ja vielä kauniit helmet tai jokin uniikki riipuskoru. Musta mekko taas ei aivan minun makuuni siitä tulee jotenkin mieleen hautajaisasu, toki sinnekkin tarvitaan jotain tyylikästä :-)Uutta tilavaa tyylikästä laukkua olen alkanut harkitsemaan, mutta vielähän tuo vanha rakas Harrodsin ruskea kassi ajaa asian vaikka lankoja onkin alkanut repsottaa sieltä täältä. -Katja

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Juu, tuo paitis on saatava! Mekkoon on ihan pakko soveltaa jotain, muuten on tosiaan aika tylsä..

      Poista
  5. Pidän erityisesti Malenen laukuista, itse omistan kaksi, ympärivuotisen (kuvassasi) nahkaisen ja kesäkassin. Juuri sopivan kokoisia, klassisia eika ollenkaan brändättyjä niinkuin monen muun suunnittelijan. Osaa asiansa

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kyllä, vältän viimeiseen asti brändättyjä ja logollisia laukkuja. Aivan ihania on myös Samujilla, koska ei mitään logoja, vaan tyylikkään klassista.

      Poista
  6. Tuo vaalea pusero näyttää hyvältä. Siiinä on helma, joka voisi sopia jopa mulle ;)

    VastaaPoista

Kiva kun kommentoit! Se ilahduttaa minua.