6.1.2016

Vaatteet lattialla

Olen joskus ennenkin maininnut, että tykkään kovasti naistenlehtien vaatekuvista, joissa vaatteet ovat ripoteltuna ja leviteltynä tasolla. Niissä on jotain selkeää ja mukavaa katseltavaa. Liialliset taidekuvat, jossa vaatteesta näkyy vain murto-osa eivät ole mieleeni, vaan joko selkeästi kuvassa mallin päällä, tai tällä tavalla levitettynä "lattialle".

Sitäpaitsi ulkona on nyt niin jäätävän kylmä, että kamerakin varmasti hyytyy, eikä edes tee mieli nenäänsä ulos laittaa.



parkatakki For The Few
kengät Sigerson Morrison
pipo Designers Remix






neule Acne Studios
tuoksu Armani Prive
pipo Global
laukku Mulberry
huivi Balmuir
kengät Sartore





Molemmat kengät ovat ostettu MiNo shoes:sta,
tykkään kovasti tästä pienestä putiikista, jossa 
on valtavan ihania kenkiä!








23 kommenttia:

  1. Täydellisiä vaatteita joka ikinen <3 Ihanat kuvat!

    VastaaPoista
  2. Jes! Ei sun tyyliä voi kuin ihailla ja yrittää ottaa opiksi. Jos mä laittaisin päälleni ton parkan niin seuraksi tulis automaattisesti ne valkoiset (iänikuiset) tennarit jolloin kokonaisuus farkkuihin yhdistettynä on lievästi sanoen arkinen - tuulipukukansalle tyypillinen. Mutta taas tässä olet valinnut seuraksi upeat korolliset nilkkurit jolloin kokonaisuus menee tyylillisesti ihan oikeaan suuntaan ja on korkeintaan rento mutta ei millään tavalla liian arkinen. Kiitos ihana tyyliesikuvani näistä ja kaikista muistakin asuvinkeistäsi!
    Marie

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi elämä! Kiitos ihana, voi kuinka ihana kommentti. Tuli taas niin hyvä mieli. Kääk, ihan tässä on sanaton.. Mä vaan rakastan vaatteita ja tyylejä, se tulee ikäänkuin selkärangasta, miettimättä. Kiitos <3 Marie

      Poista
  3. Ollaan samaa mieltä tuosta kuvaamisesta. Hölmöä, kun jossain lehdissä on ihana vaate, jota haluaisit tarkastella tarkemmin ja siitä näkyy vain osa. Tämä tyyli on huomattavasti parempi. Hyvä ja tyylikäs setti:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Juuri niin, joskus oli siis oikeasti hihansuu näkyvissä kuvassa, ja teksti "paita Sand, 229€ ". Hiha näytti sen verran kivalle, että olisin mielelläni nähnyt koko paidankin…
      Tällainen kuvaustyyli on kaikista selkein ja kivoin.

      Poista
  4. Upeita kuvia ja täydellisiä settejä. Täällä käytiin 45 minuutin kävelylenkki, vaikka pakkasta oli 21 astetta. Aurinko paistoi vaan niin upeasti. Ainoastaan kasvot meinasivat paleltua, muuten oli oikein passeli kampetta.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Tiina,

      Mä laitoin pääni ulos ovesta ja vedin sen äkkiä takaisin :)

      Poista
  5. Mä niin tykkään, kun kuvat otetaan ylhäältä päin :) Kaunista!

    VastaaPoista
  6. Hyvän näköisiä komboja. Kaksikymmentä minuuttia sain oltua ulkona. Hyvät varusteet pitivät aika lämpiminä, mutta silmät valuvat viimassa.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! Mä en pystynyt mennä ulos ollenkaan, vietin ihanan sohvapäivän MrV:n kanssa.
      Silmät ovat minun arka kohta, vähänkin jos on pakkasta ja viimaa, niin silmät valuvat.

      Poista
  7. Hyvin olet onnistunut :)

    minä tykkään kanssa näistä ylhäältä päin otetuista kuvista!

    VastaaPoista
  8. Siis wau mikä setti! Voisin ottaa nämä kaikki vaatteet ja asusteet tältä istumalta :). Aivan ihania ja tyylikkäitä! Lähteekö tuosta Balmuirin huivista muuten paljon karvaa/nukkaa takkeihin tai paitoihin? -suvi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos kommentistasi. Kyllä siitä vähän lähtee, mutta ei häiritsevästi. Minua ei ainakaan haittaa.

      Poista
  9. Siis taas upeita kokonaisuuksia. Sun Style ei petä koskaan. Jos joku päivä vaikka päättäisit aloittaa personal stylistinä/ ideoiden jakajana pukeutumisen saralla, niin olisin kyllä jonossa valmiina. Mä niin tykkään sun tyylistä aina ja piste. Sun tyyli tulee kuin luonnostaan, siinä ei tunnu eikä näy turha yrittäminen! Wow sanon minä.
    Jaana

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos, kylläpä tuli hyvä mieli taas tästäkin ihanasta kommentistasi. Olenhan minä tuotakin ammattia joskus miettinyt, olisi kyllä todella ihana päästä stailaamaan. Joskus stailaukset ovat niin övereitä, minun olisi maltillisen tyylikkäitä ;)

      Poista
  10. Hei! Parkasi on ihana! Mistä tuota merkkiä saa, itselleni ei ole ennestään tuttu?
    Ja samalla kysymys Lilystä, onko siis pienin malli..? Se on mielestäni äärettömän kaunis, mutta mahtuuko sinne esimerkiksi iphone6 tai ipohe6+..?
    Kiitos ihanasta blogista :)
    MissKoo

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos. Sitä saa ainakin Tanskasta Köpiksen kentältä, Ajatar myy, Della Marga (ainakin joskus myynyt), sekä ehkä Nomad Fredalla jos muistan oikein.
      Mini Lily on juu kyseessä. Minulla on iPhone 5, ja mahtuu… Kyllä varmaan kutonenkin… Koska puhelimen lisäksi minulla mukana pikkukukkaro ja huulipuna sekä avaimet (ei iso avainnippu)

      Kiitos <3

      Poista
    2. Kiitos! Pitääkin käydä sovittelemassa tuota Lilya myymälässä :)

      Poista
  11. Tuo huivi on niin ihana! Mukavaa perjantaita sinne!

    VastaaPoista

Kiva kun kommentoit! Se ilahduttaa minua.