19.2.2016

Haipakkaa menoa

On niin kova kiirus kokoajan, etten ehdi edes blogiani päivittää!
 Tämä keskustan yksiö oli kyllä loistava idea, olen iltaisin aivan naatti näiden uusien suunnitelmien/työn  takia, niin että on ihanaa vain päästä nopeasti suihkuun ja sänkyyn nukkumaan. Ja kodiksihan tämä on jo muotoutunut. Vielä, kun saan sisustettua tämän valmiiksi, niin esittelen tämän hurmaavan kodin teille. Täältä puuttuu iso peili, matto, sohvapöytä ja rahi. MrV paahtaa täyttä päivää venemessuilla, niin ikäväkään ei ole muodostunut kovin suureksi, eikä tässä omien kiireiden keskellä edes ehdi ajatella yhtään mitään.
 Huomenna lähden Thaimaan stopille, viimeiselle long haul -lennolle lentotyössäni.




Mitähän minulle on tapahtunut, kun ihastuin näihin värikkäisiin tulppaaneihin…
Yleensähän olen aina ostanut vain valkoisia ja hennon vaaleanpunaisia leikkokukkia.







6 kommenttia:

  1. Joskus väri tuo piristystä elämään ja värit näyttävät vielä niin raikkaalta valkeutta vasten. Uijui ihanaa taas katsella Thaimaan kuvia. Muiskuja <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kyllä nuo kauniilta näyttävät, mutta korkeintaan yksi puska väriä ;)

      Puss <3

      Poista
  2. Hennon vaaleapunainen on minun kevään suosikki ! Just on sohvatyynyt takakontissa matkalla kotiin! Vaaleanharmaan kera! Me love!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Juuri näin, hento vaaleanpunainen on ihana! Suunnittelin myös muutaman sohvatyynyn juuri tuota väriä!! Hih :)

      Poista
  3. Aika kivasti samaa värimaailmaa kuin siinä "Juhlat"-teoksessa.
    t. Riikka

    VastaaPoista

Kiva kun kommentoit! Se ilahduttaa minua.