1.3.2016

Liivin kolme elämää

Olen himoinnut turkisliiviä jo pari vuotta. Yksi täydellinen on Marita Huurinainen Wild -mallistossa, hän valmistaa turkistuotteet esim. liikenteessä kuolleiden eläinten turkista. No, tämä ei ole turkisliivi, vaan höyhenliivi. Kävelin yksi päivä Uudenmaankadulla, kun kävin Jolie shopissa ostoksilla, ja kun kävelin yhden liikkeen ohi, niin näin tämän ihanuuden ikkunassa. Tai oikeastaan tämän yksilön erivärisen kaverin, ja kyseinen musta myytiin minulle myyjän päältä, mahtavaa!

Ja arvaatteko mitä!? Kun olin tehnyt tämän postauksen, ja kävelin samana päivänä Ajattaren ohi, poikkesin sisään, niin eiköhän Marita Huurinaisen liivi ollut mega-alessa siellä… No, nyt minulla on se kauan himoitsemani liivi, sekä tämä! Tämän taidan kyllä myydä pois.



Teepparin kanssa.
Pellava t-paita FilippaK




Silkkipaidan kanssa.
Paita By Malene Birger




Collegepaidan kanssa.
Paita Cos




Ja vaikka minkä kanssa, ihan huippu löytö tämäkin.
Mutta jos kiinnostuit ostamaan tämän, kirjoita privana,
sähköpostiosoite löytyy tuolta ylhäältä oikealta kuvatekstistä.






6 kommenttia:

  1. Täälläkin musta turkisliivi, mutta se vaan ei ole aivan nöin pörröinen, tekoturkista mutta enemmän sellainen minkkinen. Tykkään siitä todella paljon. Ihanaa iltaa Reetta <3

    VastaaPoista
  2. Ihana liivi! Laitoin viesti�

    VastaaPoista
  3. Ihana liivi ja monenlaiseen vaatetukseen sopiva ❤️

    VastaaPoista

Kiva kun kommentoit! Se ilahduttaa minua.