28.3.2016

Löytö vaatekaapista

Leveitä lahkeita näkyy paljon tulevan kevään ja kesän muodissa. On täyspitkää sekä culottes mallia. Jälkimmäistä aion vielä harkita, en ole ihan varma tykkäänkö vai en, mutta täyspitkät löytyivätkin vaatekaapista, ainakin 10 vuoden takaa… Nämä Ril'sin housut ovat kulkeneet mukana, vaikka viimeksi olen näitä käyttänyt varmaan tuolloin 10 vuotta sitten. Ihme, että olen edes säilönyt näitä, mutta hyvä niin, ovat meinaan ihan täydelliset tulevaan kesään.





Napsin kuvat aamulla ilman meikkiä, ja ajattelin rajata
pään kokonaan pois kaikista kuvista, mutta minusta
se on jotenkin hassun näköistä. Eikä tuo meikittömyys
niin pahalta näytä, iho vain vähän kukertaa. 



Ja Filippa Kn tennarit ovat perfect!







20 kommenttia:

  1. Omasta kaapista voi välillä tehdä loistolöytöjä. Syksyllä löysin vintistä vanhat klasikkosaappaat, joita käytin koko talven.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Harvinaista herkkua tämä kyllä on, että löytää jotain kivaa ja unohdettua omasta kaapista.

      Poista
  2. Tyylikäs asu. (Ja mahtuu vielä...). Ja näytät hyvältä ilman meikkiäkin. T. Airi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos.

      Juu, se onkin hyvä mittari, että on pysynyt saman kokoisena kymmenen vuotta.

      Poista
  3. Kiitti vinkistä! Mun Sandin housupuku housut mallia leveät lahkeet vuodelta 2006 tai 2007 oli nyt nimittäin Tosi Lähellä päätyä vaatteiden hautausmaalle, mutta taidanpa perua aikeeni ja uskoa tyylikuningatarta. Sen verran hyvältä toi housupuku näyttää nimittäin sinunkin päälläsi - kerrankin mulla löytyy outfitin kaikki osat omasta kaapista! 😊
    Kivaa lyhyttä viikkoa, toivottavasti saamme nauttia kevätauringosta useana päivänä!
    Marie

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hih, tyylikuningatar, kiitos ihana Marie <3

      Hyvä, ettet heittänyt pois, päälle vaan ja keväisille kaduille.

      Poista
  4. Magee puku! Sä olet kyllä niin tyylikäs:)

    VastaaPoista
  5. Jaa, että leveät olis taas on! Taidanpa minäkin kaivella kaappiani, olen nimittäin jostain ihme syystä säilönyt myöskin 10 vuotta leveälahkeisia housuja. Aina kirppiskasaa tehdessä nämä yksilöt ovat syystä tai toisesta pelastuneet...
    Aurinkoista ja ihanaa viikkoa! <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä en myöskään ymmärrä, että miksi nämä housut vaan aina vuodesta toiseen lojuivat kaapissani. Mutta hyvä niin...

      Poista
  6. Löydöt omasta kaapista on ihan parhaita. Tyylikäs asu ja näyttää kivalta noiden rentojen tennareiden kanssa. Tykkään.
    Meikittömyys ei yhtään haittaa, olet kaunis ilmankin <3 Mun eiliset asukuvat on myös ilman meikkiä ;)

    Kivaa viikkoa !

    VastaaPoista
  7. Hih, mä juurikin kaivelin kamaa kirppikselle ja jätin kaikki ikivanhat leveälahkeiset housut vaatehuoneen perukoille - puhtaasti siitä syystä, että leveälahkeiset housut näyttävät tosiaan taas olevan muotia. JUST kun mä olen oppinut käyttämään pillilahkeita ;) Aiemmin en viitsinyt edes yrittää myydä leveälahkeisia kun olivat niin out. Nyt taidan sovittaa housut läpi ja tehdä aikamatkan työurani alkuvuosille kun kaikki kulkivat leveälahkeisilla housuilla, paitapuseroilla ja Burberryn pienet huivit kaulalla :D

    Tai ehkä kokeilen just tuota sun tyyliä teepparilla ja jakulla, sen verran hyvältä näyttää! Ja eihän SUN tarvikaan jättää päätä kuvista pois kun näyttää hyvältä. Mä mielellään jätän omistani kun en näytä hyvältä edes meikattuna. Kun kuitenkin asukuvia toivotaan niin lukijat saavat tyytyä niihin päättömiin :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Pöh ja pöh, olet niin kaunis ja upea nainen, että!!! Nyt vaan uskot siihen itsekin, mitä muut näkevät.

      Mä jotenkin niin näen noi leveät housut, paitiksen ja Burberryn huivin… huh…

      Mulla oli aikoinaan paljon leveitä pellavahousuja, sellaisia jotka istuivat ylhäältä hyvin ja lahkeet olivat leveät, tykkäsin. Sellaiset voisin taas hankkia.

      Poista
  8. Voi hitsi, just taisin viime syksyn muutossa heitellä pois kaikki levarit :D

    VastaaPoista
  9. Hei vielä pitää lisätä: Onko Konmarit sun muut väärässä, että jos tavara ei tuota sillä hetkellä iloa niin kiertoon/hävitykseen... tai jos ei ole vuoteen pitänyt niin sama juttu :O :D :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niin, tässähän on pieni ristiriita, kun kymmenen vuotta lojuivat kaapissa, eivätkä tuottaneet iloa.. Mutta nyt kun ne löysin, niin tuotti suurta iloa!!!

      Poista
  10. Jess, olen siis jälleen myös muodikas😉. Olen jo vuosia vannonut mustan Andiatan housupukuni nimeen tietyissä tilaisuuksissa...klassikko on aina klassikko, mutta kiva jos on nyt myös muodikaskin. Sopii sinulle tosi hyvin ja on ihanan rento teepparilla ja tossuilla. Olen säilönyt myös muutamat leveälahkeisetkin kaapin perälle...kun ne kuitenkin aina välillä tulee takaisin ja istuvat niin hyvin. Meikittömyys ei haittaa lainkaan, olet kaunis meikillä ja ilman😘

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Olet olet, muodikas olet ja ikityylikäs.

      Kiitos ihanasta kommentistasi <3

      Poista

Kiva kun kommentoit! Se ilahduttaa minua.