25.3.2016

Tuoksut

Monet lukijat muistavat ehkä edellisiä postauksiani tuoksuista. Olen ihan mieletön tuoksufriikki, ruoan tuoksu, kahvin tuoksu, luonnon tuoksut, pullan tuoksu, meri, tuomen kukka…. olen ihan hurmiossa tuoksuista. Ja tietenkin hajuvedet, joita olen rakastanut pienestä tytöstä lähtien. Silloin tuoksuttelin äitini hajuvesikokoelmaa, ja kun ikää tuli tarpeeksi niin sain omia tuoksuja. Kun isä lähti työmatkoille, niin hänen mukaansa sujahti pieni lappu, jossa oli tuoksutoiveita tax freesta ostettavaksi.

Olen tummien tuoksujen nainen nykyään, tosin kun kevättä kohti mennään, niin tuoksut kevenevät. Uusin tulokas on Hermèksen kirpeä raparperituoksu, aivan ihana, ja ihmeen raikas minun makuuni.
Muuten kun tykkään mausteisista ja myskisistä tuoksuista.






Takana näkyvä taulu ja patsas ovat ystäväni Ekin tekemiä,
niin kauniita.




Tämä tuoksu sai erään pehtoorinkin sekaisin.




6 kommenttia:

  1. Olen tuoksutellut tuota Hermesin raparperia, herkullinen. Omaan ihooni tummemmat tuoksut eivät sovi. Muiden iholla hurmaavilta tuoksuvat saattavat muuttua omalla ihollani tunkkaisiksi, johtuu ilmeisesti ihon pH-arvoista.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Näin olen ymmärtänyt, että ihon pH-arvo vaikuttaa kovastikin tuoksuihin. Tuo raparperi on kyllä niin ihana.

      Poista
  2. Tuo Hermes rapsu, se on vaan vuoden herkullisin tuoksu. Hei pullosta näkee, että olet käyttänyt sitä ihanan paljon. <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Juu, olen aikas kova suihkuttelemaan… tuo tuoksu on niiiiiin perfect!

      Poista
  3. Tuokuaddikti ilmottautuu myös. Hermestä en ole vielä tuoksutellut.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Aaah, ihana kuulla toisistakin tuoksufriikeistä ;)

      Kannattaa testata tuo Hermes.

      Poista

Kiva kun kommentoit! Se ilahduttaa minua.