21.5.2016

Kirppistelyn ihanuus

Relove on opettanut minusta oikean kirppistelijän. Ennen olin vain myyjän ominaisuudessa kirppiksillä, nyt olen päässyt itse tekemään aivan mahtavia löytöjä. Olen ostanut niin ihania vaatteita näiden viikkojen aikana, etten olisi koskaan voinut uskoa, että löydän jotain niin upeaa. Nyt ymmärrän, mikä se tunne on, kun tekee kirppikseltä kivan löydön. Se tunne on mahtava!



Nämä ovat viimeisimmät löydöt, paitsi farkut ovat 
omat ja vanhat (enkä myy niitä koskaan). 









Teetkö sinä usein löytöjä kirppiksiltä, vai oletko enemmän 
myyjän ominaisuudessa?







11 kommenttia:

  1. Ihan mielettömiä löytöjä! Ennen saatoin käydä pari kertaa viikossakin kirppiksellä. Pääasiassa metsästin kotiin erilaista sälää ja lapsille leluja ja vaatteita, mutta löysin siinä sivussa aina jotain kivaa vaatetta. Reloveen pitää päästä ajan kanssa, sieltä olisin taatusti löytänyt vaikka mitä. <3 Ihanaa oli nähdä, olet vaan niin ihana! <3

    VastaaPoista
  2. Kivoja löytöjä. Olen molempia, myyn ja ostan. Muutaman ihan mielettömän löydön olen tehnyt kirppiksiltä, niistä tulee kyllä niin iloiseksi.

    Yritän päästä käymään Relovessa joku päivä. Tää kevät on ollu töissä aika kauhea. Suloista sunnuntaita <3

    VastaaPoista
  3. Lähinnä kiertelen, jotain sisustus juttuja ostan. Nyt kyllä pitäisi laittaa myyntiin omia vaatteita ja kenkiä, niitä on alkanut kertyyn niin paljon, että hukun niihin. Olen melkoinen hamsteri tässä asiassa;(. On jopa ihan käyttämättömiäkin juttuja;(. Millä periaatteella tuo teidän juttu pyörii?
    -Taru-

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tuttu tunne, liikaa vaatetta nurkissa, vaikka ihan pienelläkin määrällä tulisi toimeen…

      Olemme itsepalvelukirppis, asiakas vuokraa rekin, ja tuo siihen vaatteensa myyntiin viikoksi tai pidemmäksikin aikaa.

      Poista
  4. Ihana tuo pitkähihainen pitsipaita! Minkä merkkinen se on? Jostain syystä karttelin ennen kirppareita, koin hajun aina jotenkin likaiseksi ja negatiiviseksi. Mutta vaatteethan saa pestyä ja joskus kirppareilta todella tekee superlöytöjä. Tästä meidän lähialueelta löytyy hyvä nettikirppis ja sieltä tein ensimmäiset kirpparihankinnat itselle, löysin kympillä miltei uudet Please:n farkut ja kivan lyhythihaisen kesäneuleen. Itse olen viime aikoina myös myynyt tavaraa ja vaatteita paljon pois. Keväällä tuli joku raivausvimma. Siitä tulee aina niin kiva fiilis, kun joku toinen löytää omista tavaroista jotain mieluista ja niille löytyy uusi koti.

    Lapselle olen ostanut tarvikkeita paljonkin käytettynä, koska käyttöikä on joillekin niin lyhyt. Muutenkin kiva, että ihmiset kierrättää ja käyttää uudestaan eikä kaikkea roudata suoraan kaatopaikoille. Tosin luulisi, että nykypäivänä ihmiset ovat jo niin valistuneita, ettei kamaa kassikaupalla roskiin ainakaan roudata.

    Reloveen pitäisi nyt ehdottomasti päästä visiitille. Tulen ensi viikolla tapaamaan ystävääni Töölöön, ehkäpä piipahdan minin kanssa samalla.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tuo pitsipaita on ihana, Zaran <3

      Tule ihmeessä käymään JEEEEE!

      Poista
  5. Olen aloittanut kirppistelyn jo 80-luvulla kun tyttäreni oli pieni, ja siitä lähtien olen sekä myynyt että ollut ostamassa. Noi pitsipuserot ovat aivan ihania! Löysin hiukan saman tyyppisen valkoisen pellavapitsitopin jokin aika sitten Palmasta kirppikseltä, ja sekin on kiva haalistuneiden farkkujen kanssa.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oih, sinähän olet oikea kirppistelijä jo vuosien takaa!
      Löydöistä tulee kyllä ihan huikea olo!

      Poista
  6. Sekä että! Nyt oon löytänyt monta kivaa pitsipuseroa ja se onkin kirppistelyssä parasta, löytämisen ilo :)

    VastaaPoista

Kiva kun kommentoit! Se ilahduttaa minua.