17.5.2016

Päivän kostyymi

Rakastan villatakkeja, siitä ei pääse yli eikä ympäri. Neuletakki taitaa olla minun tavaramerkkini, niitä onkin sitten kaapit täynnä, väreinä toistuu musta ja harmaan eri sävyt… Beigen neuletakin löysin kirppikseltä yksi päivä, oooh, aivan ihana! Malliltaan takit saavat olla ISOJA, sellaisia, että tuntuu kuin olisi lämpimässä sylissä kokoajan.



Neuletakki Acne Studios










Tämä ihana laukku on kirpparilöytö <3







Näistä Friendtexin kengistä on tullut ihan lempparit.






<3




7 kommenttia:

  1. Minulla isot neuletakit näyttävät lähinnä siltä kuin lisin pukeutunut telttaa, mutta sinulle ne sopivat. Ihana asu!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Pöh, ei varmasti näytä.

      Kiitos <3

      Poista
  2. Kaunotar. Ja niin ihana tupsulaukku. Iloa ja aurinkoa jokaiseen päivääsi. T. Airi

    VastaaPoista
  3. Kaunis neule ja hauskat kengät! Satutko olemaan su töissä jos poikettaisiin? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos, olenhan minä…
      "Mä joka päivä töitä teen…joka aamu kello seitsemäksi meen…." :D

      Tervetuloa!

      Poista
  4. Ihana asu ! Mä taidan olla enemmän villapaita tyyppi, mutta annan vielä neuletakeille mahdollisuuden.

    VastaaPoista

Kiva kun kommentoit! Se ilahduttaa minua.