28.8.2016

Grey oh Grey!

Niin varmaa, kun on, että kesää seuraa syksy, niin on rakkauteni harmaaseen. Se syvenee syksyisin, ja kulkee läpi talven ja harhailee myös mustassa. Niin se vain on, harmaa ja musta, pörrö ja pehmeys, niistä on taas minun syksyni tehty.











Eilen minulla oli vapaapäivä ja kiertelin vaatekauppoja, totesin, että minulta ei puutu mitään. Kaikki harmaan sävyt löytyvät vaatekaapista, ja kaikki neuletakkien pituudet myös. Eli ei mitään uutta, mitä ilman ei voisi elää! Hurraa järkevä ostelu monena vuotena, laatuun ja harmaisiin sijoitus ;)









14 kommenttia:

  1. Mahtavaa kun tekee löytöjä ja vielä omasta vaatekaapista. Ihan parasta !
    Kiva poltella kynttilöitä ja laittaa vähän tunnelmavaloja.
    Ihanaa syksyn odotusta Sinulle <3
    t.Tiina

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Syksy on niin parasta!
      Kiitos samoin sinulle <3

      Poista
  2. Harmaa on ihan paras väri ja sopii monissa sävyissä vaalealle ihmiselle. Olen ainakin itsessäni huomannut että harmaa sopii paljon paremmin kuin esim eri sävyiset beiget tms jotka vaan tuntuvat vievät viimeisetkin värit kasvoilta. Ja ihan parasta tehdä löytöretki omalle vaatekaapille - mitä kaikkea siellä onkaan! Samalla moodilla tässä vähän kierrellyt kauppoja ja lukenut pari naistenlehden muotikatsaustakin ja hakenut sieltä vinkkejä tyyliin ja vaatteiden yhdistelyyn, mutta toistaiseksi kaikki tarvittava löytynyt omasta kaapista eli ei tarvi hankkia aina uutta! Ihanaa viikkoa Sinulle!
    -Marie

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Olen huomannut saman, beige ei sovi minulle lainkaan, eikä kerman sävyt, mielummin ihan vitivalkoinen ja sitten harmaat sekä musta.
      On niin ihana kierrellä syksyisin vaatekauppoja, mitä kaikkea ihanaa taas onkaan; neleet, huivit ja neuletakit!

      Poista
  3. Minä kans innoissaan harmaasta. Kaveria huvitti viime viikolla kaupassa että mä aina hypistelin vaan kaikkea harmaata ja ostinkin Zarasta ihanan pitkän harmaan villakangastakin. Ja nyt syksyn alussa on myös fiilis työ nyt pitää käyttää vaatekaapin vaatteita ja ehkä vähän myöhemmin syksyn täydennystä. Eihän syksy vielä ole edes kunnolla alkanu ja joinakin päivinä voi käyttää vielä ohuita puseroita. Mä niin tykkään seuraa sun blogia ja instaa. T.pauli

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos kommentistasi.
      Joo, mä tunnistan tuon itsessäni, aina käsi kaiken harmaan seassa, ei värikkäiden vaatteiden lähelläkään!

      Poista
  4. Harmaa on löytänyt luokseni vasta ihan viime vuosina, mutta sitten sitä suuremmalla rytinällä. Tuota Hunkydoryn neuletta ihanampaa ei kyllä ole. Olin sitä jo vähän silmäillyt sillä silmällä mallistosta, mutta ostamiseen heräsin virallisesti vasta, kun blogissä näin sen ylläsi Reetta. Sitten sitä metsästettiinkin oikein tosi tarkoituksella, kun oma kokoni oli tietysti jo lähes jo loppuunmyyty :) Tänä vuonna pitäisi löytää pitkähkö vaaleanharmaa villainen mutta ei-kutittava neuletakki optimi matskukombolla ilman suolaista hintalappua ja niin, että taskut eivät roiku polvissa. Ehkä liikaa vaatimuksia, koska tästä taitaa tulla melkoinen haaste :)
    - Mari

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tuo Hunkydoryn neule on kyllä täydellinen; harmaan sävy, neulos, poolokaulus ja taskut.
      Sinulla on kyllä haastava tehtävä tuon harmaan neuletakin kanssa. Acnen Raya on minun ikirakkauteni, sillä olisi juuri täydellinen neuletakki taas…
      Kiitos ihanasta kommentista <3

      Poista
  5. Harmaasta alkaa minullakin tulemaan kohta uusi musta :)

    VastaaPoista
  6. Harmaa on _ihana_ väri syksyksi, se on todella moneen sopiva, pitääkin kaivaa omat harmaudet esiin!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Harmaa on täydellinen <3
      Melkein kaikki harmaan sävyt!

      Poista
  7. Harmaa on parasta! Mutta mä oon ottan pikku harha-askeleen armyvihreään. Harmaa saa siis odotella vielä hetken kaapissani. ;))

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Armyvihreä on myös hyvä, mutta harmaa paras ;)

      Poista

Kiva kun kommentoit! Se ilahduttaa minua.