28.9.2016

Täykyt nilkkurit

Olen nilkkuri-ihmisiä syksyn tullen. En käytä lainkaan enää saapikkaita, no Primebootsin rasvanahkasaapikkaita ehkä korkeintaan. Mutta muuten nilkkurit ajavat asiansa, matalat, korkeat ja siltäväliltä olevat korot. Sirot, rouheat tai klassikot, mutta aina mustat. Löysin muutama viikko sitten Vagabondilta nämä kivat nilkkurit, sirot ja klassikkoainesta.








Kuvissa myös tämän syksyn ja tulevan talven taatusti suositut lämmikkeet, eli
Acne Studios Canada huivi, sekä Samsoe&Samsoe pipo. Harmaana tottakai <3









14 kommenttia:

  1. Ihana yhdistelmä.
    Jos syksyssä, viileissä ilmoissa ja kaukaisessa kesässä on jotain hyvää,niin välillä on ihana pukeutua villaan ja harmaaseen hyvällä mielellä.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos <3
      Juuri näin!
      Mä taidan olla syksyihmisiä, olen aina rakastanut kirpeän raikasta ilmaa ja kaulaan kiedottua huivia.

      Poista
  2. Ihanat, harmaasta tuli minun musta jo vuosia vuosia sitten! 😃 On vaalealle nelikymppiselle kasvojen lähelle mustaa huomattavasti imartelevampi ..

    Anteeksi mut uskallanko kysyä, pystyittekö pysymään ystävällisissä väleissä exäsi kanssa? Kuvaamissasi olosuhteissa se voisi olla mahdollista, kolmas pyörä tai muu petos tekee kuviosta aina niin katkeran että jos ei mahdotonta niin ainakin vie kauan aikaa välien tasaantumiseen. 😐

    Ihania työmatkakuvia lämmöstä&väreistä odotellen!! 😄

    T.Rva46

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Harmaan sävyt ovat kyllä niin kauniita.

      Kyllä me ihan väleissä olemme, mutta toisaalta, ei meillä mitään puhuttavaakaan enää ole. Se on kyllä niin kovin raskasta ja surullista, että viimeiset 10 vuotta hän oli se ihminen, kenelle heti soitin tai laitoin tekstiviestin, jos oli jotain mielen päällä. Niin nyt ei ole enää mitään asiaa. On tämä elämä niin kummallista. Pahimman romahduksen koin kevättalvella hammaslääkärin odotustilassa, kun olin pelännyt, että minulla on kasvain suussa, ja sain helpottavan tiedon, ettei ole. Istuin puhelin kädessä odotushuoneessa ja itkin lohduttomasti, tuijotin vain ex-mieheni numeroa, enkä voinut soittaa hänelle. Hoitajat halasivat ja lohduttivat. Mutta siis onneksi ei ole kolmatta osapuolta ollut kuvioissa, en olisi selvinnyt hengissä, tai tottakai olisin, mutta se olisi ollut aivan hirveää.

      Voi, kiva kuulla. Minä odotan niin kovasti kaukolentoja. Olen tästä kaikesta niin kovin onnellinen, lentämisestä ja vanhoista työkamuista <3

      Poista
    2. Voi Reetta.... 😨 nyt halaisin lujasti jos olisit tässä. 💛 Kaiken tuon sydäntä ja sisintä repivän jälkeen on uskomattoman hienoa unelmaiset työkuviosi. Elämä tosiaan on mieletöntä kaikessa arvaamattomuudessaan, ja tärkeän ihmisen poistuminen, tavalla tai toisella, "kännyn muistista" on kestokyvyn rajoilla. Kuten itse totesit vahvasti, paskan läpi on vain kahlattava ja sä olet nyt jo suihkutellut itsesti putipuhtaaksi tulevaa varten! 😉 💛

      T.Rva46

      Poista
    3. Sinä olet kyllä niin ihana, aina kirjoitat niin kauniisti ja lohdullisesti. Et tiedäkään, kuinka arvokkaita nämä sinun kommenttisi minulle ovat. Olen niistä kiitollinen ja hyvilläni. Olet kultainen ja sielukas ihminen.

      Poista
    4. Kiitos samoin vielä enemmän sinulle, postauksesi ovat arvokkaita opetuksia mulle siitä miten tyylikkäästi ja itselleen rehellisesti voi suoraan sanoen, anteeksi ranskani, vittumaiset käänteet elämässään hoitaa. Olet jo aiemmin ollut elämäniloidolini mutta tämä vuosi on nostanut sinut silmissäni uusiin sfääreihin. Kyllä blogimaailma voi tarjota uskomattomia, paineessa kirkkaimmin kimaltamaan alkavia, timantteja. 😊

      T.Rva46

      Poista
  3. Tuollaiset klassikot multa vielä puuttuu.Täytyykin googlata mistä nuo Vagabondit helpoiten löytyisi? Pipo onkin jo puikoilla:) Ja tänäänhän se syksy saapuikin!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kannattaa googlata, suosittelen näitä lämpimästi.

      Jep, syksy tulikin sitten kertaheitolla!

      Poista
  4. Ihanat syksyasut sulla. Mulla on myös noi nilkkurit ja vuoden niitä käyttänyt. Todella tykkään, niin hyvät jalassa ja kävellä. Todellista klassikkoainesta.
    T. Anna

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos <3
      Kiva kuulla, että ovat olleet käytössä hyvät. Ovat kyllä mukavan oloiset ja kiva korko, pidempien matkojenkin kävelyyn.

      Poista
  5. Ihanat nilkkurit! Ihmettelin että miksi näyttää niin tutulta - siksi että oli pakko oikein käydä tarkistamassa mutta mulla on noi samat. Just hyvät elementit ainakin mulle - sopiva korko, hyvä materiaali ja sopivan terävä kärki. Niin ja yhdistettynä harmaaseen tietysti - mulla ollut täysi työ poistua vaatekaupoista ostamatta mitään harmaata kun tiedän että niitä neuleita ja neuletakkeja on jo ihan tarpeeksi ja joka lähtöön ennestään. Mutta siinä se paras juttu onkin - tehdä löytöretki omalle vaatekaapille syksyn muoti mielessä ja löytää sieltä kaikki olennaiset elementit ilman että tarvii käyttää euroakaan mihinkään uuteen.
    Ja edellisiin postauksiin liittyen - aivan ihanaa että palasit lentotyöhön. So happy for you! Sydän sen sanoo mitä eniten tykkää tehdä ja sinne taivaalle se sydän sinutkin taas vei. Pidän itse tosi tärkeänä työn sisältöä, se saa ainakin minut aamuisin sängystä ylös.
    -Marie

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hih, niinkin voi käydä, että ihailee jotain ja tajuaakin, että hei mullahan on samat himassa!!! Ja mä niin osaan kuvitella tuon tilanteen vaatekaupassa. Minäkin olen hypistellyt kaikkea harmaata, neuletakkeja sekä neuleita, joita on 20 kaapissa. Mutta kun… ne on vaan niiiin ihania.

      Kiitos, olen niin onnellinen päätöksestäni taas lentää. Se on se minun juttuni ja niin kovin rakas sellainen.

      Poista
  6. Takaisin sun blogin äärellä :) Ja kiva huomata että voit jo paremmin <3
    Mistä löytyi tuo Samsoen ihana pipo? Tykkään sun tyylistä paljon, olet aina niin kivasti ja sopivasti laittautunut..Varmaan pakko saada itsekin tuo pipo! Kävin tänään Relovessa ja taas totesin että on se ihana paikka, nam mitä herkkuja Cafen puolella. Mutta hei ihanaa syksyä sinne ja iloa paljon <3
    Hennah

    VastaaPoista

Kiva kun kommentoit! Se ilahduttaa minua.