14.11.2016

Instagram viikko

Kepeää eloa ja oloa, sitä tämä elämäni tällä hetkellä on. Ja hyvä niin, olen ammentanut voimia pitkistä päiväunista, kävelylenkeistä ja ystävistä. Olen jotenkin niin onnellinen, että tämä vuosi päättyy pian, tämä on ollut helvetillinen vuosi, tai oikeastaan ensimmäinen puolikas, sitten alkoi minun paranemisprosessi, ja nyt, pikkuhiljaa kaikki on hyvin. Kaikki on paremmin, kuin hyvin. Minulla on tunne, että koko maailma on auki, ja niinhän se tavallaan kohta onkin, kun kaukolennot alkavat ;)




Ystävän kanssa brekulla…






Aloitin salitreenauksen pt:n kanssa. Pakarat piukaksi!






Hello winter!






Aamupötköttelyä.






Ostin kotiin eucalyptuksen oksia, ihana tuoksu näissä.







Lentokenttäskumpat ja Leville.






Täydellinen risotto Kuurassa, Levillä.






Levi






Kotona, kahvihetki.






Pötköttelyä taas…






Rakastan tätä minun eteisen lattiaa <3






Paras meikki- ja kuultovoide taas pitkään aikaan, Lumenelta luonnollisesti.






Iltakävelyn tunnelmaa rakkaassa Helsingissä.






Univormussa lentokentällä, lämpöä kohti.






Aurinko paistaa Kanarialla.






Rakkaiden kollegoiden kanssa syömässä.






Aamulenkillä meren äärellä.






Helsingin katuja käyskentelemässä illalla.






Meikitön minä.








4 kommenttia:

  1. Voi kun näyttää mukavalta....sinunlaiselta, nautintoja toivon sinulle.

    VastaaPoista
  2. Niin parhautta Reetta sulle. Maailma odottaa Sinua. Kuvistasi ja kirjoituksistasi aistii niin hyvän olon. Mahtia ja upeaa, olet sen ansainnut.

    Jaana

    VastaaPoista
  3. Voi miten kivan näköinen viikko. Mä niin kadehdin sun työtä :)

    VastaaPoista
  4. Mäkin kadehdin sun työtä! Nauti, olet sen ansainnut! :)

    VastaaPoista

Kiva kun kommentoit! Se ilahduttaa minua.