8.11.2016

Kauneussalonki Ilona

Eräänä lokakuisena päivänä olin erittäin onnellinen, kun avasin sähköpostini. Siellä oli ilmoitus, että olen voittanut kasvohoidon sekä itselleni, että ystävälleni Instagramissa olleessa arvonnassa. Minä, joka rakastan kaikenlaisia hoitoja, sekä ystäväni, jonka olin tägännyt kisaan rakastaa hemmottelua. Siispä onnellinen soitto kaunessalonki Ilonaan ja ystävälle, joka oli pyörtyä onnesta. Kaiken kukkuraksi hoitola on kotikadullani, täällä tulen jatkossakin käymään, niin ihana tuo kokemus oli.
 Kyseessä oli kirkastava kasvohoito, joka tehtiin Patykan luonnonkosmetiikalla. Tähän mennessä en ole koskaan saanut vielä niin rentouttavaa ja pitkään kestävää kasvohierontaa. Mainitsin tästä hoidon jälkeen, ja ihastuttava Ilona kertoi, että tekee kaikki hoidot aidosti antaumuksella, ja haluaa asiakkaan nauttivan 100 prosenttisesti. Ja kertoi juuri hierovansa kasvoja pitkään, jotta asiakas varmasti saa ihanan kokemuksen.




















Kauneussalonki Ilona on erittäin tunnelmallinen ja viihtyisä,
hoitohuoneessa palavat kynttilät ja tunnelma on hyvin miellyttävä.








4 kommenttia:

  1. Oih miten ihanaa! Täytyy tunnustaa että toki itsekin haluaisin voittaa jotain juuri tuollaista, niin kyllä nyt taisi mennä arpajaisvoitto ihan oikeaan osoitteeseen. Kuin uuden alun kunniaksi! Kaikista viimeaikaisista postauksistasi hehkuu ihan uudenlainen elämänilo ja jollain tavalla myös tasapainoisuus, se että olet saanut isot asiat takaisin raiteilleen ja varsinkin ilo paluusta lentotyöhön hehkuu kasvoiltasi. <3
    -Marie

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Juuri näin, tämä voitto oli tavallaan nappiosuma tähän uuden alkuun. Minä niin rakastan hoitoja, voisin päivästä toiseen lojua hoitoloissa…

      Ja kiitos, ihana kuulla. Kiitos kauniista kommentistasi.

      Poista
  2. Mikä sen ihanampaa kuin rentoutua vaikkapa kasvohoidossa. Rakastan kaikkia hoitoja kauneushoitolassa ja voisin maata niissä päivät pitkät ;-) Kasvohoidossa juuri parasta on piiitkä hieronta. Se on kuin olisi taivaassa! Ihanaa kun tuo hoitola on lähellä sinua - siellä on kiva piipahdella jatkossakin.
    Ihanaa viikon jatkoa hehkuvin kasvoin :-)
    //Nanna

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi että, minä olen aivan samanlainen, voisin maata hoidoissa päivästä toiseen, viikosta toiseen...

      Poista

Kiva kun kommentoit! Se ilahduttaa minua.