2.6.2017

Lennä tyttö, lennä!

Viime syksystä lähtien, kun palasin takaisin lentämään, olen ollut ihan hurjan kiitollinen ja onnellinen, nimittäin työni suhteen. Olen yhtä hymyä töissä, jaksan olla hyvällä tuulella, vaikka kuinka väsyttää. Jaksan herätä hymyssä suin, vaikka kello soittaa 04. Jaksan olla loputtoman fiiliksissäni, että minulla on maailman paras työ, minulle maailman paras työ.

Meillä on ihan huippu kivat työntekijätkin, muutama viikko sitten sain oikein vatsalihaksenikin kipeiksi nauramisesta. Kuvitelkaa, töissä on hauskaa! Aikoinani olin kait sitten niin sokea, etten tajunnut kuinka upea työpaikka minulla on, ja oli pakko nykäistä itseni sieltä pois. Mutta, kuten olen todennut, niin joskus pitää mennä kauas nähdäkseen lähelle. Niin se on, jotkut ihmiset näkevät kyllä hairahtumatta muille poluille, minun piti käydä tekemässä u-käännös jonkun matkan päässä.

Jokin aika sitten lensimme ns. Ferry-lennon, se tarkoittaa sitä, että lennämme tyhjällä koneella, pelkkä miehistö koneessa siis. Näitä on kauden alussa ja lopussa, lomalentoyhtiöillä. Anyway, siinä istuin kollegoideni kanssa tyhjillä penkkiriveillä; puhuimme elämästä, miehistä, naisista, rakkaudesta, seksistä, kaikesta. Ja  minä mietin kuinka onnellinen olen näistä ihmisistä ympärilläni. Näillä lennoilla ehtii vähän kuvatakin, silloin taas mykistyy maailman kauneudesta.




One happy woman




Tuo viiru on toinen lentokone, kaunista, eikö?





Tätä kun saan tehdä eläkeikään, niin hyvä on!
Toisaalta, elämä yllättää aina. Nyt on hyvä näin.






6 kommenttia:

  1. Työ, josta tykkää ja hyvä työtoverit ovat iso siunaus ja niistä kannattaa olla kiitollinen. Myös minä olen tuon siunauksen saanut;)
    Ihanaa kesäkuuta, Reetta <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Se on just näin.
      Kiitos, ihanaa kesäkuuta sinullekin <3

      Poista
  2. Osaisinpa itsekin nauttia tuosta upeasta liidosta läpi ilmojen, häikäistyä maisemista, nukkua, lukea....sen sijaan panikoin aina��

    Ei pysty kuvaamaan miten sydäntälämmittävää on lukea tuntemastasi onnesta; Sinä jos kuka olet sitä ansainnut kun rohkeasti jaoit raastavat epätoivon aikasi antaen samaistumisen kohteen meille kohtalotovereille. Nyt kun aurinko jälleen häikäisee sydämeesi asti, sama usko ja toivo elähdyttää meitä että aikanaan kaikki on vielä todella hyvin muillakin joiden sisin on pyytämättä ja yllättäen tallattu ojaan.. Kiitos. �� ❤

    (Ihana työyhteisö on jotain järisyttävän mahtavaa, itseä on siunattu parillakin sellaisella jo yli 20 vuotta)

    T.Rva46

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos, kiitos taas niin kauniista kommentistasi. En voi muuta, kuin haukkoa henkeä, kuinka suurella ja lämpöisellä sydämellä minulle kirjoitat.
      Tämä on tätä bloggaamisen kauneinta antia, kun tiedän, että kirjoitukseni ovat menneet teidän lukijoiden iholle, että niistä on jotain apua ja samaistumisen fiiliksiä. Kiitos

      Poista
  3. Niin ilolla olen seuraanut paluutasi lentämään. Tiesin jotenkin että siellä sinun paikkasi on. Joskus johonkin kuvaasi kommentoin, oletko ajatellut paluuta ja hetki sen jälkeen olit jo kouluttautumassa uudelleen. On hassua, olet täysin vieras ihminen minulle, mutta jotenkin vain niin tiesin sydämessäni että tämä on sinun sydämesi tie ja lentokone on sydämesi paikka. Kaunista kesää ja nauti elämästä ❤

    Lissu instassa lisbetti.s

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi mahdotonta, olipa sydäntä lämmittävä kommentti <3
      Kiitos kovasti. Ja voi kuinka ihanaa, että sinä, tuntematon ihminen voit sydämessäsi tuntea jotain tuollaista myötäelämistä, ja olla aidosti hyvilläsi. Se on sitä empatiaa. Ihana olet. Kiitos samoin, kaunista ja hyvää kesää.

      Poista

Kiva kun kommentoit! Se ilahduttaa minua.