10.6.2017

O tempora! O mores!

Kyllä on kuulkaas soidinmenot muuttuneet sitten siitä, kun viimeksi olin sinkku. Nykyään on tietysti Tinder, joka onkin ihan hauska tapa tutustua uusiin ihmisiin. Monilla mukavilla treffeillä olen käynyt, mutta ne ovat jääneet vain kahviin tai lounaaseen, koska kemiaa ei sitten ole ollutkaan. Sitten on niitä vähemmän hauskoja lieveilmiöitä, mitä uusiin ihmisiin tutustuminen on tuonut tullessaan. Koska Tinderissä on hankala keskustella, tai siis sanotaan näin, että on helpompaa viestitellä Whatsappissa, niin olen treffiehdokkaiden kanssa siirtynyt keskustelemaan sinne. No, sitten tuleekin se uuullatuuuuus! Koska Whatsappissa pystyy myös lähettämään kuvia, niin olen joutunut vastaanottamaan kuvaviestejä miesten genitaalialueista, pyytämättä ja yllätyksenä. Sitten seuraa syvä hiljaisuus, mitä siihen nyt sanoa.. "ööö kiitos, tämänhän minä juuri halusinkin nähdä". No, olen jättänyt vastaamatta, jättänyt omaan arvoonsa. Ja vapaamielisenä ihmisenä olen kuitenkin ennemminkin huvittunut näistä, en järkyttynyt. Moni herkempi sielu varmasti olisi. Onneksi näitä ei ole kuin muutama minulle sattunut, mutta on kuulemma ihan yleistä ?!, kun olen sinkkuystävien kanssa tästä jutellut. En ole siis ainoa uhri. Aloinkin jo miettimään jossain vaiheessa, että lähetänkö tietämättäni jotain signaalia, että haluan nimenomaan vastaanottaa näitä "tattikuvia", jos ymmärrätte mitä tarkoitan. Onneksi siis en, koska näitä ovat muutkin saaneet.

 Onko tämä sitten tätä nykyaikaa? Toivon todellakin että ei. Pitkälle on tultu niistä ajoista, kun kirjoiteltiin kauniita kirjeitä ja kortteja, eikä siitä edes ole kovin kauaa. Minun vanhempani ovat sitä ikäluokkaa, että on kirjoiteltu kirjeitä, vieläpä runollisia sellaisia. Toki on tämä nykyteknologia ja aika, joka mahdollistaa reaaliaikaiset kuvat niin sienimetsältä, kuin hmm... nämä "tattikuvat" makuuhuoneista, kylpyhuoneista.. you name it.

 On sitten asia erikseen, kun ollaan parisuhteessa, että mitä kuvia kukin kumppanilleen lähettää päivää piristämään. Mutta ihminen, kenen sukunimeä en välttämättä edes tiedä, niin olen jo nähnyt hänen intiimeimmän paikkansa, joka valitettavasti syöpyy verkkokalvoille, niin se on too much, way too much.







YEP!












13 kommenttia:

  1. Itsekin olen Tinderissä ja olen kuullut näistä kuvista ja seksin vonkaajista, mutta itse en ole saanut yhtä ainutta sellaista kuvaa tai ehdotusta. Fiksun oloisia miehiä olleet lähes kaikki :)

    Mukavaa viikonloppua! Blogisi on ihan paras :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Juu onneksi minuakin on lähestynyt vain muutama, mutta sekin riittää. Ja ystäviltä kuullut samaa, että kyllä niitäkin siis on.

      Kiitos, ihanaa että tykkäät <3

      Poista
  2. Kuule, ihan samaa olen minä pohtinut, että vedänkö puoleeni noita toopeja, jotka lähettelee kuvia vehkeistään. En ilmeisesti ja hyvä niin. Mutta noita on kyllä piisannut ja onpa tullut vastaan myös tyyppi, jota pidin ihan täyspäisenä, mutta hän innoistui sitten parin kuukauden tapailun jälkeen näitä kuviaan lähettelemään, myös videoita. Kommentoin, että ei tarvitsisi mulle lähettää, että en saa niistä mitään kiksejä, mutta lähettely ei loppunut, joten suhde päättyi siihen. Olihan siihen päättymiseen muitakin syitä....

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Apua, noi videot. Niitä on yksi ystäväni myös saanut, ja sanoi, että huumori loppui siihen. Oh Lord!

      Poista
  3. Ohhoh! Joskus on hyvä saada todeta, että onneksi olen liian vanha ja varattu näille touhuille. Niitä amerikkalaisten lääkärien ja majurien viestejä ei tosin nuokaan määreet näy estävän;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hih, onhan tää aikamoista touhua nykyään. Mutta lähinnä huvittavaa, en jaksa murehtia. Lääkärit eikä majurit eivät ole vielä minuun ottaneet yhteyttä ;)

      Poista
  4. Eikä?!?! Edellistä kompaten, omat treffiajat kun sijoittuu 1900-luvulle niin olen näiltä tattimetsiltä välttynyt! *puistatus* 😳 Toisaalta huvittaa, säälittääkin miesparat, tuollaistako deittiviidakossa nykyään on jos ei oikein äly ja sydämensivistys riitä, niin sepalus auki ja kuvaamaan?? Hämmentävää.

    Onneksi olet tainnut kuitenkin jo fiksuakin seuraa paikantaa😉💛

    T.Rva46

    Ps. Oletko koskaan myöntynyt matkustajan kanssa deitille?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. On näitä tyyppejä kaikenlaisia, ja vieläpä ovat ihan täysipäisiä tuntuneet aluksi olevan. Sitten näiden lisäksi on tietysti vielä pähkähullut.
      Kyllä vain, enimmäkseen fiksuja tyyppejä olen kuitenkin saanut tavata.

      Ei, matkustajan kanssa en myönny deiteille. Se ei ole sopivaa lainkaan. Toki, jos törmää muissa merkeissä tällaiseen ihmiseen, joka on matkustajana ollut, ja kiinnostustaan osoittanut. Niin se on asia erikseen.

      Poista
  5. Olen pahoillani edustamani sukupuolen puolesta tuollaisesta käytöksestä. Voisin veikata, että ihan pelkästään pepsin voimalla noita kuvia ei ole otettu, eikä varsinkaan lähetetty.

    Olet todella hyvännäköinen ja puoleensa vetävä nainen ja uskon, että moni mies haluaa tehdä sinuun vaikutuksen, mutta nuo tatti-keinot kuulostavat aika alkeellisilta.

    T: miespuolinen lukija

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kyllä ihan pepsinkin voimalla nää tyypit toimivat. On kuulemma aika "normaalia" nykyään.

      Voi kiitos, kauniisti kirjoitit. Kyllä se niin on, että minuun vetoaa parhaiten hyvä huumori, käytöstavat sekä karisma. Sepalus saa jäädä kiinni, ainakin ennen kuin ollaan tutustuttu miehen kanssa.

      Poista
    2. Sä voisit joskus lähteä mun kans kahville, niin mä voisin palauttaa sun uskon hyväkäytöksisiin ja karismaattisiin miehiin noiden tatti-tyyppien jälkeen. Sepalus pysyy varmasti kiinni, lupaan tarkistaa että ei edes vahingossa ole jäänyt auki :)

      T: miespuolinen lukija

      Poista
  6. Miksi miehet lähettää tattikuvia? Ei niillä ainakaan (ei kai) seuraa saa ja tuohan on nimenomaan seuranhakupalsta.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Miehet ovat miehiä. Tämä on kuulemma aika yleistä nykyään, tämä genitaalialuiden kuvailu. Minuun ei vetoa, joihinkin ihan varmasti, enkä minä siitä ketään tuomitse. En lähettäjiä, enkä heitä, ketkä nämä kuvat kiinnostavat.

      Poista

Kiva kun kommentoit! Se ilahduttaa minua.